بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
اگر برنامه دارید که در ایام نوروز به مقصدی خوش آب و هوا و پر جاذبه سفر کنید، حتما باید به گزینه سفر با تور کوش آداسی هم به صورت جدی فکر کنید! کوش آداسی شهری بندری و خوش آب و هواست که در فاصله ۹۰ کیلومتری ازمیر قرار گرفته است.
کد خبر : ۲۰۸۳۴۱

به گزارش بورس نیوز،جذابیت این شهر نه تنها به خاطر سواحل دوست داشتنی و آرامش است بلکه به خاطر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی اش نیز می‌باشد. امروز می‌خواهیم تا در این مقاله، درباره کوش آداسی نکاتی را بگوییم که تنها در این مطلب آن‌ها را خواهید خواند پس با ما در ادامه همراه باشید.


همین حالا جهت مشاهده بهترین هتل‌های کوش آداسی اینجا را کلیک کنید.

 

کوش آداسی، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر در نوروز ۹۹

سفر به کوش آداسی، زیباترین جزیره پرنده دنیا
شاید برایتان عجیب باشد که چرا به کوش آداسی، زیباترین جزیره پرنده دنیا گفته ایم؟ در جواب باید بگوییم که کوش آداسی در زبان ترکی به معنای جزیره پرنده است و این به خاطر وجود پرندگان بسیار در این شهر است. این جزیره زیبا در فاصله ۷۱ کیلومتری استان آیدین و در فاصله‌ای نزدیک با ازمیر قرار گرفته است.
برای رزرو تور کوش آداسی با بهترین قیمت روی لینک ذیل کلیک کنید:


www.eligasht.com/tours/تور-کوش-آداسی/


کوش آداسی از تاریخی بسیار کهن و قدیمی بهره می‌برد و حتی بسیاری از جاذبه‌های آن، یادگاری از همان دوران هستند. دیدایما، پرینه و یا مریم آنا (خانه حضرت مریم) و میلت؛ از همین جاذبه‌های تاریخی و باستانی هستند که تنها نظیرشان را در کوش آداسی خواهید یافت. در کل کوش آداسی جزیره‌ای با آب و هوای معتدل است. اگر از رطوبت همیشگی هوای این جزیره چشم پوشی کنیم، هوای این جزیره به غیر از چند هفته گرم در اواسط تابستان، در بیشتر سال دلپذیر و معتدل است.
با سفر به کوش آداسی، در واقع با یک تیر دو نشان زده اید! یکی از علل اقبال و اهمیت کوش آداسی در جذب گردشگران بسیار به خاطر نزدیکی آن به جزیره یونانی ساموس است که در همسایگی آن قرار گرفته است. مخصوصا اگر که در فصل بهار و تابستان به کوش آداسی سفر کنید می‌توانید با قایق‌های موتوری که در این مسیر قرار داده شده است، به راحتی خودتان را به این جزیره یونانی برسانید و در آن گردش کنید.
خوبی سفر به کوش آداسی به عنوانی مقصدی برای سفر نوروزی این است که در آن می‌توانید هر نوع تفریحی را که با سلیقه و روحیه شما جور از آب در می‌آید را در دسترس داشته باشید.
به عنوان مثال آیا دوست دارید به ساحل بروید و از انواع تفریحات دریایی و ساحلی لذت ببرید؟ سواحلی مثل ساحل مرکز شهر، ساحل بانوان، ساحل لانگ بیچ، ساحل الماس، ساحل طلا، ساحل شن‌های نقره ای، ساحل بهشت، ساحل عشق و ساحل کوستور بهترین پیشنهاد‌ها برای شما هستند. هم می‌توانید از ورزش‌های آبی لذت ببرید و هم می‌توانید در اسکله بنشینید و کشتی‌های کروز را تماشا کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم که یک لیوان فراپاچینو از استارباکس در مرکز خرید اسکالا نووا خریداری کنید و به تماشای کشتی‌ها مشغول شوید.
خرید کردن و بازارگردی را چطور؟ این کار برای خیلی ها، آرامش بخش است. کوش آداسی دارای مراکز خرید بسیار معروف و خوبی است که رفتن به آن‌ها هم فال است و هم تماشا! بازار حجیوات، بازار بزرگ کوش آداسی، مرکز خرید نوادا اوتلت، مرکز خرید کوش آداسی اِی وی ام، مرکز خرید اپتیموم، مرکز خرید آکدوگان و فروشگاه معروف چرم کوش آداسی از معروف‌ترین مراکز و بازار‌های خریدی هستند که در کوش آداسی می‌توانید هم در آن‌ها خرید کنید و هم تفریح کنید.
اگر هم که اهل تفریحات مدرن‌تر هستید، می‌توانید سری به رستوران‌ها و کافه‌های مختلف، سینما‌ها و پارک‌های آبی بزنید و یا به فعالیت‌هایی مثل غواصی و قایق سواری و یا برنامه‌های فرهنگی و موسیقیایی بروید و سفر با تور کوش آداسی را برای خودتان خاطره انگیز کنید.
درباره هتل‌های کوس آداسی هم باید بگوییم که این اقامتگاه ها، یکی از بهترین هتل‌ها در سراسر ترکیه هستند. اکثر این هتل‌ها رو به ساحل اند و به خوبی تزئین و تجهیز شده اند. برخی از بهترین هتل‌های کوش آداسی برای رزرو شامل هتل آمارا سی لایت الیت، هتل ایلایدا آوانتگارد، هتل سانیز افس رویال پالاس ریزورت اند اسپا، هتل آداویلا و هتل کلاب یالی کوش آداسی می‌شوند.
اگر مسافر کوش آداسی در ایام نوروز هستید، باید درباره سفر با هواپیما به کوش آداسی نکته‌ای را بدانید. در حال حاضر، پرواز مستقیم به مقصد کوش آداسی برگزار نمی‌شود. اما در مقابل می‌توان از پرواز مستقیم تهران به مقصد شهر ازمیر که فاصله‌ای بسیار کم با هم دارند، استفاده نمود و بسیار راحت‌تر از قبل با خرید بلیط هواپیما ازمیر به این شهر سفرکرد.


جهت مشاهده بلیط هواپیما ازمیر کافیست اینجا را کلیک کنید

 

کوش آداسی، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر در نوروز ۹۹
در این مقاله، همه چیز را به صورت کاربردی درباره سفر به کوش آداسی مخصوصا در ایام نوروز برایتان شرح دادیم. پیشنهاد ما این است که سفر به کوش آداسی را در بین گزینه‌های سفر‌های نوروزی خود آن هم با یکی از بهترین شرکت‌های خدمات گردشگری و مسافرتی ایران که بهترین خدمات را ارائه می‌دهد، قرار دهید تا نوروز ۹۹ را برای خود؛ خاطره انگیز و فراموش نشدنی کنید.

منبع: eligasht.com
اطلاعات تماس الی گشت:
تلفن: ۰۲۱۸۵۴۰
ایمیل: info@eligasht.com
آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه ۲۳، پلاک ۷

اشتراک گذاری :
ارسال نظر