بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
عضو هیات رئیسه فولاد خوزستان در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

صندوق بازارگردانی برای سهامداران "فخوز"

شرکت فولاد خوزستان به لحاظ افزایش ارزش سهم در بازار و هم به لحاظ افزایش سودآوری که به عنوان سود مجمع تقسیم خواهد شد، شرایط بسیار مناسبی در سال آینده برای سهامداران خواهد داشت.
کد خبر : ۲۰۸۳۶۰
خبر‌های خوب برای سهامداران
 
 
مهدی مومن زاده، عضو هیات رئیسه فولاد خوزستان به بورس نیوز گفت: گروه فلزات اساسی در بورس، جز گروه‌های پراقبال بازار سرمایه بوده و سهم‌های حاضر در این گروه، به لحاظ بنیادی و تکنیکی در جایگاه‌های مناسبی قرار گرفته و گزینه‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌روند. 
 
خبر خوب برای سهامداران فخوز
عضو هیات رئیسه فولاد خوزستان در خصوص سودآوری این شرکت نیز اشاره‌ای داشت و تصریح کرد: فولاد خوزستان به لحاظ افزایش ارزش سهم در بازار و همینطور به لحاظ افزایش سودآوری که به عنوان سود مجمع تقسیم خواهد شد، شرایط بسیار مناسبی در سال آینده برای سهامداران خواهد داشت.

مومن زاده از راه‌اندازی صندوق بازارگردانی خبر داد و گفت: نخستین بار، برای سهام فولاد یک صندوق بازارگردانی تخصیص یافته است.
 
 
تاسیس صندوق بازارگردانی برای نخستین بار
وی تصریح کرد: در تلاطم‌های بازار، صندوق بازارگردانی ورود پیدا کرده و عاملی برای جلب اطمینان خواهد بود. 
عضو هیات رئیسه فولاد خوزستان همچنین اضافه کرد: علاوه بر اینکه سهامدار عمده از سهامدار خرد حمایت می‌کند، این صندوق نیز وارد شده و چتری حمایتی برای سهامدار خواهد بود.

وی افزود: با توجه به مطالب ذکر شده، هم از سهامدارن خرد و حقیقی و هم از سهامداران حقوقی که به صورت درصدی وارد سهم شده اند حمایت صورت خواهد گرفت.

به گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه گذاری سامان مجد، سهامدار فولاد خوزستان، در راستای توسعه صندوق‌های بازارگردانی تصمیم به راه اندازی این صندوق کرده است.
 
دریافت مجوز راه اندازی در سال جاری
سازمان بورس و اوراق بهادار در تاریخ ۲۳ مهر سال جاری، مجوز راه اندازی صندوق اختصاصی بازارگردانی فولاد خوزستان را صادر کرد و از این پس معاملات سهام این شرکت به طور اختصاصی توسط صندوق «اکسیر سودا» و با عاملیت کارگزاری بانک پاسارگاد بازارگردانی می‌شود.

محمد مهدی مومن زاده، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری «سامان مجد» عنوان کرد: صندوق بازارگردانی «اکسیر سودا» به مدیریت گروه خدمات بازار سرمایه جهت بازارگردانی این شرکت، مجوز‌های لازم را از سازمان بورس دریافت کرده است.

وی با اشاره به نقش این صندوق‌ها در تأمین و تزریق نقدینگی‌های جدید و افزایش نقدشوندگی و روان شدن معاملات سهام شرکت‌ها خاطر نشان کرد: علاوه بر مزایای تأسیس صندوق‌های بازارگردانی برای کلیت بازار، می‌توان به موضوع سودآوری این صندوق‌ها برای مدیران و موسسان آن نیز اشاره کرد؛ بطوریکه علاوه بر تخفیف ٨٠ درصدی که برای کارمزد ارکان و کارمزد کارگزاری‌ها در نظر گرفته شده است، راه اندازی این صندوق‌ها برای موسسان آن‌ها نیز درآمد مطلوبی را در پی خواهد داشت.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو هیات مدیره انجمن فولاد در گفت‌‌و‌گو با بورس‌نیوز مطرح کرد: 

"فخوز" بهترین انتخاب برای "اکسین"

عضو هیات رئیسه فولاد خوزستان

"فخوز" و تشریح سودسازی ۲.۲ هزار میلیاردی

فروش ۱۰ ماهه شرکت به بیش از ۱۲۷ هزار میلیارد ریال رسید؛

ادامه روند افزایشی نرخ محصولات "فخوز"

سریال تکراری تحریم‌ها ببیننده ندارد؛

زره فولادی بر تن سرمایه‌گذاران

ارسال نظر