بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
پای تابلوی معاملات؛

حقوقی‌ها در نقش حامی "ذوب"

در این ساعات از بازار سرمایه شاهد برگشت شاخص و کاسته شدن از فشار فروش هستیم و به نظر می‌رسد باز هم نقدینگی اجازه اصلاح شاخص‌ها را نمی‌دهد.
کد خبر : ۲۰۸۴۰۲

حقوقی‌ها در نقش حامی

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، بازار سرمایه مطابق انتظار در دایره منفی معاملات خود را آغاز کرد و تا به این لحظه حدود ۶۰۰ واحد شاخص کل افت کرده است. البته تا پیش از بازگشایی "خساپا" درجه حرارت منفی دماسنج بازار حدود ۳۰۰۰ واحد بود اما؛ با بازگشایی این نماد پرطرفدار در محدوده مثبت ۱۰، اندکی از فشار منفی شاخص کاسته شد. شایان ذکر است که حقوقی‌ها با عرضه‌های آبشاری خود صف خرید این سهم را عرضه کردند.
در حال حاضر ارزش معاملات از رقم ۲۵۰۰ میلیارد تومان عبور کرد.

حقوقی‌ها در نقش حامی

در معاملات امروز بازار سهام، حقوقی‌ها نماد‌های بانکی «وتجارت»، «ذوب» و «وآیند» را در تیررس خرید خود قرار دادند و با خرید‌های سنگین سعی در حمایت از این سهم‌ها دارند. 

حقوقی‌ها در نقش حامی

از طرف دیگر، حقوقی‌ها در معاملات در سهم های «وبصادر» بیشترین برآیند خروج را رسم کردند و میل به فروش بالایی از خود در دیگر سهم ها همچون «ختوقا» و «وسین» از خود نشان دادند.

حقوقی‌ها در نقش حامی

پرعرضه‌ترین نماد امروز بازار سرمایه به ترتیب مربوط به نماد‌های «وآوا»، «شپترو» و «ذوب» است.

حقوقی‌ها در نقش حامی

همچنین باید اشاره داشت که تقاضای مطلوبی در معاملات نماد «وتجارت» مشاهده می‌شود. پس از این سهم، «فروی» و «تپکو» جای گرفته‌اند.

حقوقی‌ها در نقش حامی

اشتراک گذاری :
ارسال نظر