بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
در دوره ۹ ماهه منتهی به آذرماه سال جاری؛

سود "فرآور" ۷ درصد افزایش یافت

سود انباشته شرکت فرآوری مواد معدنی ایران در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته ۷درصد افزایش یافته است.
کد خبر : ۲۰۸۴۴۹

سود

به گزارش بورس نیوز، شرکت فرآوری مواد معدنی ایران در گزارش ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر سال جاری سود انباشته این دوره را ۷۴۴میلیارد ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته ۷درصد افزایش یافته است.

همچنین سود عملیاتی نیز با کاهش ۵۳درصدی به ۱۵۹میلیارد و ۲۹۹میلیون ریال و سود خالص با کاهش ۴۸درصدی به ۱۶۸میلیارد و ۸۹۶میلیون ریال رسید.

این شرکت سود هرسهم طی دوره مورد گزارش را در حالی ۲۵۶ریال اعلام کرده که نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته ۹۱درصد کاهش یافته است. همچنین نسبت به دوره ۶ماهه نیز از مبلغ یک هزار و ۷۵۴ریالی به مبلغ ۲۵۶ریال کاهش یافته است که دلیل آن افزایش سرمایه شرکت بوده است.

در اهداف و برنامه‌های اعلام شده "فرآور" در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام شده که شرکت براساس برنامه اعلامی پیش بینی شده از ۸هزار تن شمش تولیدی حدود ۷۵۰۰تن را به فروش می‌رساند. از سوی دیگر در ۳ماهه پایانی مقدار ۳۰۰۰تن فروش صادارتی و ۲۱۸۸تن فروش داخلی برآورد شده است؛ از فروش خارجی حواله مربوطه به شرکت حق العمل کار واگذار شده و شرکت برای فروش داخلی هم در حال رایزنی و توافقات نهایی است.

"فرآور" در تاریخ ۲۶آذر۱۳۹۸ با توجه به برگزاری مجمع عمومی فوق العاده، افزایش سرمایه ۴۵۰درصدی را به تصویب رساند و در حال طی کردن مراحل ثبتی است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
فروش ۷.۶۵۰ تن شمش روی در ۶ماهه دوم سال پیش‌بینی شد؛

۳۱۵ ریال سود هر سهم "فرآور" در گزارش ۶ ماهه

مدیر مالی شرکت فرآوری مواد معدنی ایران در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

افت قیمت بدون توجیه "فرآور"

ادامه مشکلات فروش شمش روی شرکت در سال ۹۸؛

فروش ۲.۰۲۱ تنی شمش روی "فرآور"

افزایش سرمایه ۵۵ درصدی از محل سود انباشته تصویب شد؛

مهر تایید حسابرس "سهگمت"

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۹
این چه دزدی اشکاریست که سود مجامع به حساب سجام واریز نمیشود وبعدیکسال هنو جواب فاکس اطلاعات حسابی به شرکت جوابی نمی دهند