بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
یک اقامت خاطره انگیز را تجربه کنید؛

معرفی بهترین هتل های مشهد

دومین کلان شهر ایران، با تمام ویژگی‌های منحصر به فردش از قبیل وجود حرم امام رضا (ع)، مقبره بزرگانی نظیر ابوالقاسم فردوسی، جاذبه‌های تفریحی و ... می‌تواند یک مقصد بی نظیر برای سفر باشد. بسیاری از ایرانی‌ها هر ساله حداقل یک بار به این شهر که یکی از بزرگترین شهر‌های کشورمان به حساب می‌آید، سفر می‌کنند.
کد خبر : ۲۰۸۴۹۱

به گزارش بورس نیوز،اما در هر سفر چند نکته را همیشه در نظر می‌گیریم و یکی از مهم‌ترین آن ها، مسئله اقامت است. چه چیزی باعث می‌شود تا هتلی را برای سکونت چند روزه خود انتخاب کنیم؟ این موضوع، زمانی که به شهر دیگری سفر می‌کنیم از اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در این مطلب به معرفی بهترین هتل‌های مشهد می‌پردازیم که می‌تواند محل مناسبی برای استراحت شما طی سفر باشد.
همین حالا جهت مشاهده بهترین هتل‌های مشهد اینجا را کلیک کنید.معرفی بهترین هتل های مشهد: یک اقامت خاطره انگیز را تجربه کنید

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد که شما را حیرت زده می‌کند!
اگر تمایل دارید تا در یک هتل ۵ ستاره اقامت کنید، بهترین گزینه رزرو اتاقی در هتل قصر طلایی است. این هتل عظیم، در نزدیکی میدان بسیج مشهد قرار دارد و به جرات می‌توان آن را یکی از بهترین هتل‌های نزدیک به حرم مطهر دانست. کافی است پا را از آن بیرون بگذارید تا در عرض ۱۵ دقیقه به بلوار امام رضا برسید. قصر طلایی حدود ۳۵۷ اتاق کاملا استاندارد، با ویژگی‌های متفاوت دارد که برای هر مسافری مناسب است. از دیگر امکانات این هتل نیز می‌توان به تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون، ملحفه‌های تمیز، اینترنت وای فای و حمام اشاره کرد، اما این تنها امکاناتی است که شما در اتاق خود تجربه می‌کنید، در فضای بیرونی اتاق شما نیز امکانات بیشتر و متنوعی وجود دارد. از جمله آن می‌توان به چایخانه سنتی، رستوران هتل با آشپزی بهترین سرآشپز‌های ایران و طبخ غذا‌های ایرانی و بین المللی، کافی شاپ، سونا و جکوزی، استخر، آرایشگاه، سونا خشک و فروشگاه اشاره کرد. علاوه بر این، دسترسی به فرودگاه، ایستگاه راه آهن و پایانه اتوبوس رانی از این هتل بسیار آسان است.
هتل درویشی یکی دیگر از اقامتگاه‌های بسیار زیبا در نزدیکی حرم امام رضا است که با طراحی فوق العاده در فاصله کوتاهی نزدیک به ۱.۵ کیلومتر از جوار حرم مطهر قرار دارد. از ویژگی‌های این هتل می‌توان به ترانسفر فرودگاهی و برخورداری از مجموعه بی نظیر تفریحی و رفاهی اشاره کرد. علاوه بر این، استخر این مجموعه با تمامی امکانات در اختیار شما است تا غبار خستگی را از تن بزدائید.
از دیگر هتل‌های ۵ ستاره و فوق العاده مشهد می‌توان هتل الماس ۲ را نام برد که در ۲۶ طبقه و با حدود ۲۲۰ اتاق ساخته شده است. معماری داخلی این هتل ترکیبی است از معماری کشور‌هایی نظیر روسیه، ترکیه، ایتالیا، آفریقا و کشورمان ایران که از جمله آن‌ها می‌توان اتاق آیینه را مثال زد که هتل الماس ۲ را به یک موزه معماری تبدیل کرده است. البته تمام جذابیت‌ها و زیبایی‌های این هتل محدود به معماری و طراحی آن نمی‌شود؛ بلکه از امکانات رفاهی این مجموعه برای گردشگران و مسافران می‌توان مجموعه آبی، کافی شاپ هتل، باغ روی پشت بام، رستوران و امکانات رفاهی دیگر را نام برد.
برای خرید بلیط هواپیما مشهد با بهترین قیمت به سایت ذیل مراجعه کنید:


www.eligasht.com/ticket/بلیط-هواپیما-مشهد/


هتلی زیبا، راحت و مقرون به صرفه را در نزدیکی حرم رزرو کنید!
اگر قصد دارید تا هنگام سفر به مشهد در کنار داشتن یک اقامت راحت، در هزینه‌ها نیز صرفه جویی کنید، بهترین گزینه رزرو یکی از هتل‌های ۴ ستاره مانند هتل الماس است. با ترانسفر رایگان فرودگاهی و خدماتی از قبیل: سرویس دهی در اتاق ها، سالن کنفرانس، اتاق بازی کودکان و کتابخانه به همراه چایخانه سنتی در فضای باز، بی تردید هتل الماس از بهترین هتل‌های ۴ ستاره شهر مشهد به شمار می‌آید. البته این تنها خدماتی نیست که در این هتل دریافت می‌کنید؛ فروشگاه و غرفه این هتل به همراه رستوران و کافی شاپ نیز از دیگر سرویس‌هایی است که می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. نکته دیگری که باید هنگام رزرو هتل محل اقامت به آن توجه کرد، نزدیکی به مراکز تفریحی است. این هتل تا مکان‌های تفریحی مشهد همانند پارک کوه سنگی ۱۱ دقیقه با خودرو فاصله دارد. تا پارک شهربازی ۱۵ دقیقه، تا آرامگاه فردوسی ۳۵ دقیقه، تا مجتمع‌های خرید مشهد کمتر از ۲۰ دقیقه و تا پدیده شاندیز ۳۵ دقیقه رانندگی دارد. از دیگر ویژگی‌های مثبت این هتل نیز نزدیکی به بازار است که با اندکی پیاده روی به بازار رضا خواهید رسید.

معرفی بهترین هتل های مشهد: یک اقامت خاطره انگیز را تجربه کنید

رزرو هتل، کاری است که اگر بخواهید آن را دقیق و درست انجام بدهید، با دشواری‌های مختلفی رو به رو خواهید شد؛ اما رزرو هتل مشهد از طریق یک وب سایت گردشگری معتبر می‌تواند راحت و ساده باشد. بنابراین، با دقت به بررسی بپردازید و انتخاب خود را نهایی کنید.
جهت مشاهده نرخ‌های تور مشهد اینجا را کلیک کنید.

منبع: eligasht.com
اطلاعات تماس الی گشت:
تلفن: ۰۲۱۸۵۴۰
ایمیل: info@eligasht.com
آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه ۲۳، پلاک ۷

اشتراک گذاری :
ارسال نظر