بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
استارت ۶ ریشتری بورس؛

شاخص بدون توقف ...

با آنکه شروع ضعیفی که شاخص‌کل در روز گذشته از خود به نمایش گذاشت، امروز شاخص سبزپوش بوده و شروع قدرتمندی را به معرض دید سهامداران گذاشته است.
کد خبر : ۲۰۸۴۹۸

شاخص بدون توقف ...

به گزارش بورس‌نیوز، برخلاف روز گذشته که شاخص‌کل شروع قرمزی را روی تابلو به نمایش گذاشت، معاملات امروز استارت سبزی را زده و توانسته با ۶۳۱۳ واحد رشد به قله ۴۳۴ هزار و ۵۳۰ واحدی دست پیدا کند.

شاخص‌کل هم‌وزن نیز رشد قابل‌قبولی را به نمایش گذاشته و توانسته صعود ۲۵۵۷ واحدی را تجربه کند تا این شاخص نیز در ارتفاع ۱۴۴ هزار و ۴۱۹ واحدی بایستد.

باید اشاره داشت که نماد‌هایی همچون "فملی" با ۵۸۷ واحد، "اخابر" با ۵۲۵ واحد، "فولاد" با ۴۷۰ واحد، "رمپنا" با ۴۴۴ واحد، "ومعادن" با ۲۰۹ واحد، "حکشتی" با ۱۶۱ واحد، "کچاد" با ۱۳۳ واحد جزو سبز‌های بازار به شمار می‌آیند.

شاخص بدون توقف ...

رشد ۸ هزارواحدی در یک ساعت از بازار
با گذشت یک ساعت از زمان معاملات بازارسرمایه، شاخص‌کل به پیش‌روی خود ادامه داده و رشد ۸ هزار و ۶۰۱ واحدی را به نمایش گذاشته است.

بر همین اساس، شاخص‌کل در ارتفاع ۴۳۶ هزار و ۸۱۷ قرار گرفته و به‌نظر می‌رسد که روند روبه‌رشد بازار ادامه‌دار باشد؛ شاخص‌کل هم‌وزن نیز با افزایش ۳ هزار و ۱۲۰ واحدی به مرز ۱۴۵ هزار واحدی رسیده است.

ارزش معاملات امروز بورس تهران به یک هزار و ۳۸۹ میلیارد تومان رسیده و البته ارزش نقدی این معاملات برابر با یک هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان است.

شاخص بدون توقف ...

نماد‌های دارای بیشترین ارزش معامله نیز تا این لحظه بدین ترتیب است: "فملی" به ارزش ۶۱.۸ میلیارد تومان، "خساپا" به ۴۹.۸ ارزش میلیارد تومان، "رمپنا" به ۴۷.۲ ارزش میلیارد تومان، "فولاد" به ارزش ۴۱.۶ میلیارد تومان، "وبملت" به ۴۱.۳ ارزش میلیارد تومان، "ونوین ۲" به ارزش ۳۷ میلیارد تومان، "وتجارت" به ارزش ۳۴.۵ میلیارد تومان

سرعت شاخص، همچنان پُر شتاب

روند صعودی شاخص‌کل، با ورود رشد آن به سرعت ۱۰ هزار و ۱۰۹ واحدی رسیده و شاخص تا ساعت ۱۱، به ۴۳۸ هزار و ۳۲۶ واحدی دست پیدا کرده است.

شاخص‌کل هم‌وزن نیز ۳۵۴۸ واحد رشد کرده و ۱۴۵ هزار و ۴۱۰ واحدی رسید.

ارزش معاملات امروز بازارسرمایه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی شده و این درحالی است که ارزش نقدی معاملات امروز ۲ هزار و ۴۳۴ میلیارد تومان رسیده است.

شاخص بدون توقف ...

نماد‌هایی همچون "فولاد" با ۷۷۵ واحد، "فملی" با ۵۵۱ واحد، "اخابر" با ۵۲۵ واحد، "رمپنا" با ۴۵۴ واحد، "همراه" با ۳۹۵ واحد، "کچاد" با ۳۷۶ واحد، "وامید" با ۲۹۸ واحد جزو سبز‌های بازار به شمار می‌آیند.

"وتجارت" به ارزش ۹۱ میلیارد تومان، "فملی" به ۷۹.۹ ارزش میلیارد تومان، "رمپنا" به ۷۴.۸ ارزش میلیارد تومان، "خساپا" به ارزش ۶۷.۲ میلیارد تومان، "افق" به ۶۵.۲ ارزش میلیارد تومان، "وبملت" به ارزش ۵۶.۹ میلیارد تومان، "فولاد" به ارزش ۵۲.۲ میلیارد تومان جزو بیشتری ارزش معامله امروز بازارسرمایه به شمار می‌آیند.

بازار در وقت اضافه

در نیم‌ساعت پایانی بازارسرمایه، شاخص قدرتمند امروز کماکان در محدوده رشد ۱۰ هزار واحدی قرار داشته و ارتفاع آن به ۴۳۸ هزار و ۶۹۶ واحد رسیده است.

شاخص بدون توقف ...

برپایه این گزارش، گروه فلزات اساسی به ارزش ۳۸۸ میلیارد تومان، بانک‌ها به ارزش ۳۵۵ میلیارد تومان، خودرو به ارزش ۳۱۶ میلیارد تومان، شیمیایی به ارزش ۲۰۸ میلیارد تومان، فرآورده‌های نفتی به ارزش ۱۵۹ میلیارد تومان، مواد دارویی به ارزش ۱۵۶ میلیارد تومان و کانه فلزی به ارزش ۱۴۵ میلیارد تومان به ترتیب جزو برترین صنایع بورسی امروز معاملات قرار گرفته‌اند.

"وتجارت" به ارزش ۱۰۳ میلیارد تومان، "فملی" به ۹۴.۸ ارزش میلیارد تومان، "خساپا" به ارزش ۹۱.۸ میلیارد تومان، "وبملت" به ارزش ۷۸.۱ میلیارد تومان، "رمپنا" به ۷۵.۱ ارزش میلیارد تومان، "افق" به ۶۵.۶ ارزش میلیارد تومان، "فولاد" به ارزش ۶۳.۴ میلیارد تومان جزو بیشتری ارزش معامله امروز بازارسرمایه به شمار می‌آیند.

لازم به ذکر است که ارزش نقدی معاملات امروز بازارسرمایه به ۳ هزار و ۴۵۲ میلیارد تومان بالغ می‌شود.

نمای پایانی بازار

پرونده امروز بورس تهران با رشد ۱۰ هزار و ۶۶۴ واحدی بسته شد جایی که شاخص‌کل در ارتفاع ۴۳۸ هزار و ۸۸۱ واحدی ایستاده است.

شاخص‌کل هم‌وزن نیز با رشد ۳ هزار و ۶۸۰ واحدی توانست در پایان معاملات امروز بازارسرمایه بر پله ۱۴۵ هزار و ۵۴۲ واحدی تکیه بزند.

امروز درحالی حجم معاملات به ۷ میلیارد و ۳۰۷ میلیون سهم رسید که ناشی از جابه‌جا شدن ۷۷۹ هزار و ۲۸۴ دفعه معامله بود ضمن آنکه ارزش بازار امروز نیز به ۴ هزار و ۲۵۶ میلیارد تومان رسید و این درحالی است که ارزش نقدی معاملات به ۴ هزار و ۲۸ میلیارد تومان بالغ می‌شود.

گروه‌های برتر

برپایه این گزارش، گروه فلزات اساسی به ارزش ۴۷۳ میلیارد تومان، خودرو به ارزش ۴۱۲ میلیارد تومان، بانک‌ها به ارزش ۴۱۱ میلیارد تومان، شیمیایی به ارزش ۲۶۷ میلیارد تومان، مواد دارویی به ارزش ۱۸۰.۹ میلیارد تومان، فرآورده‌های نفتی به ارزش ۱۸۰.۱ میلیارد تومان و سیمان به ارزش ۱۷۱ میلیارد تومان به ترتیب جزو برترین صنایع بورسی امروز معاملات قرار گرفته‌اند.

ارزش معاملات

"خساپا" به ارزش ۱۲۶ میلیارد تومان، "وتجارت" به ارزش ۱۰۷.۹ میلیارد تومان، "پارند" به ۱۰۷.۷ ارزش میلیارد تومان، "فملی" به ارزش ۱۰۵ میلیارد تومان، "رمپنا" به ۹۵.۵ ارزش میلیارد تومان، "وبملت" به ۹۰.۹ ارزش میلیارد تومان، "فجر" به ارزش ۷۷.۴ میلیارد تومان جزو بیشتری ارزش معامله امروز بازارسرمایه به شمار می‌آیند.

نگاهی به ارزش معاملات

شاخص بدون توقف ...

نگاهی به حجم معاملات

شاخص بدون توقف ...

نگاهی به ارزش بازار

شاخص بدون توقف ...

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
فردوسی
Germany
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
مردم کمرشان زیر باره تورم و گرانی خم شده..خواهشا از رشد بازار دوباره پیراهن عثمان ندوزید و با هوچیگری مانع کسب دوزار سود برای مردم بیچاره نشوید....
کمی منصف باشید و بجای جنجال آفرینی روش صحیح سرمایه گذاری را به مردم آموزش بدهید نه ایجاد جو نگرانی و ترس...خواهشا...