بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
این شرکت طی دوره ۹ ماهه ۶۳۱ میلیون و ۳۶ هزار عدد از محصولات خود را به مبلغ یک هزار و ۷۸۸ میلیارد ریال به فروش رسانده و از این محل ۴۷۷ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال سود ناخالص شناسایی کرده است.
کد خبر : ۲۰۸۵۷۷

به گزارش بورس نیوز، شرکت داروسازی کوثر برای دوره ۹ ماهه، به ازای هرسهم ۹۶۸ ریال سود شناسایی کرد.

"دکوثر" در این گزارش اعلام کرده است که طی دوره ۹ ماهه ۶۳۱ میلیون و ۳۶ هزار عدد از محصولات خود را به مبلغ یک هزار و ۷۸۸ میلیارد ریال به فروش رسانده و از این محل ۴۷۷ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال سود ناخالص شناسایی کرده است.

شرکت داروسازی کوثر در تشریح اهداف خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که شرکت در نظر دارد مطابق سال گذشته سعی در افزایش تولید به جهت مرتفع سازی نیاز‌های دارویی کشور در شرایط تحریم کنونی داشته باشد. همچنین نرخ‌های فروش گروه محصولات شرکت براساس ترکیبی از مقدار فروش هر محصول بانرخ مصوب است.

این شرکت در توضیحات خود در خصوص تشریح برنامه‌های شرکت جهت تکمیل طرح‌های توسعه به پروژه خط تولید دارو‌های جنرال اشاره دارد که این پروژه در مرحله تامین منابع مالی است. علاوه بر این این شرکت توانسته تعداد ۳۰میلیون و ۲۶۷ هزار و ۱۶۶سهم از سهام دارو سازی امین را به فروش رسانده و درآمد ناشی از آن در حساب‌ها منعکس کرده است.

"دکوثر" پیش‌بینی کرده که هزینه‌های مالی سال۱۳۹۸ نسبت به سال ۱۳۹۷ به میزان ۱۰درصد افزایش خواهد داشت

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حمید شمس
Germany
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶
این کار بورس نیوز اصلا از اخلاقیات به دور بود ؛ سهامداران دکوثر اعتراض کردن ؛ چه به نحوه مدیریت سازمان بورس و چه به نحوه اطلاع رسانی دکوثر بر روی کدال ؛ و حالا هم عرضه های آبشاری سهامدار عمده ؛ شما اخلاقیات رو کنار گذاشتین و الان دارین تبلیغ داروسازی کوثر رو می کنید اما حرف سهامدار که کامنت گذاشته منتشر نمیشه
ظسوال ما اینه سازمان بورس پس از ارسال گزارش توسط ناشر چرا بررسی نمیشه و بعد از قرار گرفتن گزارش روی کدال سهامدار با علم به تحلیل بنیادی بتونه ایرادات و اشکالات گزارش رو به سازمان بورس گوش زد کند .
۲ چطور ممکنه حرف از سو تفهاهم بزنیم اما سوتفاهمی که ۲۷٪ در گزارش ۹ ماه سود ساخته و اعلام نکرده و همچنین ۶٪ اختلاف باز داشته باشیم در گزارش ۱۰ ماهه .
۳سهامدار عمده چرا به صورت آبشاری بر روی حمایت سهم در حال واگذاری هست ؟؟؟ لطفا منتشر کنید تا به جوابمون برسیم ؛ شما در گزارش خیال سهامداران دکوثر راحت ؛ شرکت ارزان فروشی نمی کند کامنت های اعتراضی سهامداران را منتشر نکردید