بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
وان، یکی از شهر‌های قدیمی و تاریخی ترکیه است که از جذابیت‌های گردشگری فراوان و مختلفی برخوردار است. در این میان، یکی از جاذبه‌های این شهر، مراکز خرید و بازارهایش هستند.
کد خبر : ۲۰۸۶۱۲


به گزارش بورس نیوز،به همین خاطر، در نظر داشتن یک گشت خرید فوق العاده در وان، هم یک تفریح خوب است و هم خریدی هیجان انگیز! از آن جایی که نزدیک به ایام نوروز هستیم و خیلی‌ها مسافر شهر وان هستند، می‌خواهیم در این مقاله، به معرفی مراکز خرید وان و گشت‌های خرید آن بپردازیم. برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما وان همین حالا اینجا را کلیک کنید.


ویژگی مراکز خرید وان
اجازه بدهید که قبل از این که به سراغ معرفی مراکز خرید و بازار‌های وان برویم، کمی درباره ویژگی‌های بارز و مشترک این مراکز برایتان بگوییم. مراکز خرید وان اکثرا بزرگ هستند و بسیاری از برند‌های بزرگ و بروز دنیا در آن‌ها یک و یا چند شعبه فعال دارند. همینطور، سطح قیمت‌ها و در مقابل کیفیت اجناس هم در آن مختلف است.
اگر تور وان را از شرکتی خریداری کرده باشید که خدمات کاملی همچون گشت خرید ارائه می‌دهد، به راحتی می‌توانید با آن‌ها همراه شده و به بهترین مراکز خرید وان بروید و خرید خوب و مطمئنی را تجربه کنید.

این بار خرید را در وان، شهر تاریخی ترکیه تجربه کنید

بازار بزرگ، معروف‌ترین بازار وان
سراسر بازار بزرگ وان که آن را به عنوان بازار قدیم هم می‌شناسند، فروشگاه‌های مختلفی که نمایندگی برند‌های معروف ترکیه‌ای و بین المللی هستند، پر کرده اند. این بازار از خیابان کاظم کارابکر شروع شده و تا تقاطع خیابان جمهوریت وان ادامه پیدا می‌کند. در گشت خرید وان می‌توانید از برند‌هایی همچون آدیداس، نایکی، کینتکس و یا ال سی و بسیاری از نمایندگی‌های دیگر به راحتی خرید کنید و هر وقت هم که خسته شدید، به رستوران‌ها و کافه‌های بسیار خوبی که در این بازار هستند سر بزنید و از خوراکی‌های خوشمزه آنان نوش جان کنید.
آیدین پریهام، مرکز خریدی شلوغ و بزرگ
یکی از معروف‌ترین مراکز خرید وان که قطعا باید در برنامه‌های گشت خرید در این شهر خود بگنجانید، مرکز خرید آیدین پریهام است. این مرکز خرید در مرکزی‌ترین نقطه شهر وان قرار گرفته و معمولا همیشه شلوغ است. با این که آیدین پریهام نسبت به دیگر مراکز خرید وان قدیمی‌تر است، اما با این حال به خاطر تنوع بسیار بالای کالاهایش، می‌توانیم به آن لقب بهترین مرکز خرید وان را بدهیم.
علاوه بر این که در مرکز خرید آیدین پریهام می‌توانید خریدی خوب داشته باشید، می‌توانید به کافی شاپ، سالن تئاتر و رستوران‌های معروفی همچون تامارا گریل و بیرکوک که هر دو از معروف‌ترین رستوران‌های وان هستند نیز، سر بزنید.

با مراجعه به لینک زیر براحتی و با اطمینان می‌توانید در وب سایت الی گشت تور‌های وان را مقایسه و آنلاین رزرو نمایید:


https://www.eligasht.com/tours/تور-وان/

بازار روسی، نماد فرهنگ روسیه در وان!
گاهی اوقات می‌توان با سفر به یک شهر خاص، تجربه حضور در دو مقصد متفاوت را تجربه کرد! مثلا شما می‌توانید بلیط هواپیما وان را بخرید و به این شهر سفر کنید، اما در گشت خرید خود، سر از بازار روسی‌های این شهر در بیاورید. بازار روسی وان، به روسیه کوچک هم شهرت پیدا کرده و علتش هم این است که در این بازار که از پیوستن چند خیابان مختلف به هم به وجود آمده، انواع و اقسام کالا‌های روسی همچون لباس و یا صنایع دستی را خریداری نمایید.
تورکوز آ. و. م، مرکز خریدی ترکیبی از سنت و مدرنیته
مرکز خرید تورکوز آ. و. م، ترکیبی از حال و هوای سنتی و محلی با مدرنیته ترکیه‌ای است که همین ویژگیش باعث شده تا هم اجناس اصیل و سنتی در این مرکز به فروش برسد و هم کالا‌های مدرن و جدید. به همین خاطر می‌توانیم بگوییم که هر کسی با هر سلیقه و نیازی می‌تواند به تورکوز آ. و. م برود و راضی از خرید خود، بیرون بیاید. البته این مرکز خرید تقریبا شبانه روزی است و تقریبا هر زمان که بخواهید، می‌توانید به آن مراجعه کنید. علاوه بر این می‌توانید در این مرکز، از امکانات تفریحی آن همچون سالن آمفی تئاتر و فودکورت هم استفاده نمایید.
مرکز خرید راناس، بهترین انتخاب برای خرید از حراجی ها!
به انتخاب مسافران، مشتری محورترین مرکز خرید شهر وان، مرکز خرید راناس است. به همین علت یکی پای ثابت بسیاری از گشت‌های خرید وان، مرکز خرید راناس است. بیشتر برند‌هایی که در راناس شعب فروش دارند، تقریبا همیشه در حراج هستند. به همین خاطر تقریبا می‌توانیم بگوییم که همیشه می‌توانید از حراجی‌های راناس، دست پر بیرون بیایید.

این بار خرید را در وان، شهر تاریخی ترکیه تجربه کنید

 

آتایوس سیلور، مرکز خریدی شیرین و خوشمزه

آتایوس سیلور وان، یکی از مراکز خرید محبوب وان است که در آن علاوه بر خرید ملزومات و پوشاک می‌توانید تا خوراکی‌ها و شیرینی‌های خوشمزه و معروف ترکی همچون باقلوا و یا کنوفه هم خریداری کنید. یکی از مزیت‌های مهم مرکز خرید آتایوس سیلور این است که به خاطر قرار گرفتن در منطقه کاظم کارابکر در اطرافش علاوه بر رستوران‌های مختلف، چندین هتل خوب و مشهور وان هم قرار گرفته است. اگر دوست دارد در سفر به وان در جایی اقامت کنید، که مراکز مهم در اطرافتان قرار گرفته باشد، پیشنهاد می‌کنیم تا رزرو هتل وان خود را در این منطقه انجام دهید.
در این مقاله، در مجموع ۶ بازار و مرکز خرید بسیار خوب وان را که معمولا مقاصد گشت‌های خرید هستند را به شما معرفی نمودیم. اگر با تور وان یک شرکت مسافرتی خوب و معتبر به این شهر سفر می‌کنید، می‌توانید مطمئن باشید که به حداقل یکی از این مراکز خرید خواهید رفت. اگر هم که بلیط هواپیما وان خریده اید و می‌خواهید شخصا به این شهر سفر کنید، حتما برای خرید حتما به این مراکز خرید سر بزنید. همچنین برای دریافت اطلاعات کامل و رزرو هتل‌های وان اینجا را کلیک کنید.
منبع: eligasht.com
اطلاعات تماس الی گشت:
تلفن: ۰۲۱۸۵۴۰
ایمیل: info@eligasht.com
آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه ۲۳، پلاک ۷

اشتراک گذاری :
ارسال نظر