بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
بورسی‌شدن سیمان‌آبیک یکی از برنامه‌های جدی این شرکت بوده و سهامدار عمده نیز موافق حضور در بازارسرمایه است.
کد خبر : ۲۰۸۸۱۳
 
حقی که به ناحق گرفته شد/ دردسر‌های حوزه مالیاتی ادامه دارد
 
علی اصغر گرشاسبی مدیر عامل سیمان آبیک به بورس نیوز اظهارکرد: سال گذشته به واسطه پروژه توسعه‌ای که اجرایی شد، یک مرحله افزایش‌سرمایه ۲۶میلیاردی از محل مطالبات سهامداران صورت گرفت اما؛ در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش سرمایه در دست اقدام نیست.

برنامه برای ورود به بورس تا سال آینده
وی با اشاره به ورود به بورس این شرکت خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های جدی سیمان آبیک حضور در بازار سرمایه بوده که با هماهنگی سهامدار و سپری شدن ملازمات قانونی، سال آینده این شرکت بورسی خواهد شد.

دردسر با حوزه مالیاتی ادامه دارد
مدیرعامل سیمان آبیک در خصوص مشکلات مالیاتی این شرکت عنوان کرد: از جمله مسائل موجود برداشت‌های متفاوت کارشناسان مالیاتی در ارتباط با عملکرد شرکت‌هاست؛ در سال‌هایی که شرایط اقتصادی و بالطبع شرایط سیمان در وضعیت نامناسبی قرار گرفته، این انتظار وجود دارد که شرکت‌های سودآور باشند. 

گرشاسبی تصریح کرد: با بهانه‌های مختلف، مالیات‌های کلان مطالبه می‌شود که همواره این امر مورد اعتراض قرار گرفته و اعتراضات یک دوره سنگینی در مراجع حل اختلاف، ورود به سطح ملی ۲۵۱ مکرر و اگر نتیجه گرفته نشود وارد بحث دیوان عدالت خواهد شد. 

مدیرعامل سیمان آبیک اضافه کرد: در حالی که دریافت مبالغ همان ابتدا صورت می‌گیرد، باید یک پروسه هشت ساله برای رسیدگی به پرونده و گرفتن نتیجه طی شود تا حقی که به ناحق از ما گرفته شده را به شرکت برگردانیم. این امر یکی از دردسر‌های جدی سیمان آبیک با سازمان مالیاتی است.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل سیمان آبیک در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

انتقاد به قیمت‌گذاری‌های نادرست سیمانی‌ها

بررسی عملکرد ۹ ماهه نشان داد:

رشد ۹۰۰ درصدی سودخالص سیمان آبیک

دومین محموله از بندر شهید رجایی صادر شد؛

صادرات۴۳ هزارتنی سیمان آبیک به بنگلادش

ارسال نظر