بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
دهمین عرضه اولیه فرابورس در بازار دوم آغاز شد؛

"کلر" در پرتفو سهامداران می‌نشیند

پیش‌بینی می‌شود درصورت استقبال یک تا ۱.۳ میلیون نفر، تعداد ۳۷ تا ۴۹ سهم به سهامدار خواهد رسید.
کد خبر : ۲۰۸۸۲۷

به گزارش بورس‌نیوز، شرکت کلر پارس با نماد "کلر" امروز با روش ثبت سفارش در بازار دوم فرابورس معامله خواهد شد.

بر همین اساس، ۴۹۱۲۵۰۰۰ سهم از طریق کارگزاری صبا تامین امروز در بازار عرضه می‌شود و طبق پیش‌بینی‌های اولیه حداکثر سهام قابل خرید ۸۰ سهم بوده و دامنه قیمت آن به ۲۸۰۰۰ تا ۲۹۵۰۰ ریال پیش‌بینی می‌شود.

درصورت استقبال یک تا ۱.۳ میلیون نفر تعداد ۳۷ تا ۴۹ سهم خواهد رسید و به هر کد حدود ۱۰۹.۶ هزار تا ۱۴۵.۲ هزار تومان برآورد می‌شود.

شرکت کلر پارس با سرمایه اولیه ۱۰ میلیارد ریالی با هدف سلامت آب شرب کشور و با سرمایه‌گذاری مشترک وزارت نیرو و سازمان تامین اجتماعی در نزدیکی شهر تبریز تاسیس شد.

در سال ۱۳۸۴ سهام وزارت نیرو به سازمان تامین اجتماعی منتقل شد و در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد از سهام شرکت کلر پارس در اختیار این سازمان است.

پیش‌بینی تولید در سال ۹۸ 

ابوالفضل باباپور مدیرعامل شرکت کلر پارس با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری دارویی تامین از سهامداران عمده این شرکت است، گفت: از قابلیت‌های این شرکت می‌توان به تنوع محصولات، قرار گرفتن در موقعیت استراتژیک مناسب برای صادرات محصولات به کشور‌های منطقه، دسترسی به مواد اولیه ارزان و باکیفیت و سازگاری با محیط زیست اشاره کرد.

میزان تولید محصولات شرکت کلر پارس در سال ۹۵ حدود ۸۹ هزارتن بوده که در سال ۹۷ به ۱۰۹ هزار تن رسیده است. برای سال ۹۸ نیز تولید ۱۱۳ هزار تن پیش‌بینی شده بود که در نه ماهه نخست حدود ۹۱ درصد از این میزان تحقق یافته است.

«کلر»  آمد

سیزدهمین عرضه اولیه امسال در فرابورس ایران با کشف قیمت ۲۹ هزار و ۵۰۰ ریالی هر سهم «کلر» در بازار دوم رقم ‏خورد. ‏

یک میلیون و ۳۰۲ هزار و ۴۹۸ ‏نفر در عرضه ۱۵درصد از سهام شرکت کلر پارس مشارکت کردند که تخصیص حداکثر ۳۹سهم به هر یک از یک میلیون و ۲۹۲ هزار و ۷۹۴ کد معاملاتی در حال انجام است‎.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عرضه اولیه در روز جاری؛

عرضه اولیه "کلر" رکورد زد

ارسال نظر