بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
مدیر مهندسی و پروژه‌های بهمن دیزل خبر داد؛

امروز؛ رونمایی از شیلر در بهمن دیزل

مدیر مهندسی و پروژه‌های بهمن دیزل از رونمایی از محصول شیلر خبر داد.
کد خبر : ۲۰۸۸۶۵

امروز؛ رونمایی از شیلر در بهمن دیزل

به گزارش بورس نیوز، محمدرضا کمالی مدیر مهندسی و پروژه‌های بهمن دیزل اظهارکرد: در حال حاضر ۱۹محصول در خط تولید این شرکت قرار داشته که امروز نیز به طور رسمی از تولید محصول شیلر، رونمایی خواهد شد.

وی افزود: شیلر تماما ساخت بهمن دیزل بوده و تحت برند شرکت وارد بازار می‌شود ضمن آنکه تمامی فرآیند تکمیل و مالکیت محصول در اختیار بهمن دیزل است.

مدیر مهندسی و پروژه‌های بهمن دیزل ادامه داد: ۵۵درصد داخلی‌سازی در این محصول انجام شده که قرار است داخلی‌سازی قطعات تا سال آینده به ۶۰درصد برسد.

در این مراسم همچنین، کوروش طهوری مدیر تولید بهمن دیزل گفت: قرار براین از سال آینده روزانه ۲۰ تا ۲۵ دستگاه شیلر تولید شود.

یوسف الهی شکیب مدیرعامل گروه بهمن در مراسم رونمایی از کامیونت و مینی بوس شیلر گفت: خودروسازی صنعتی محرک و پیشران در اقتصاد کشور است و عامل پیشرفت در سایر صنایع است.
وی افزود: انتظار از صنعت خودرو بیش از استاندارد کشور بوده و این انتظار که بتواند با رویکرد حمایتی پیشرفت کند امکانپذیر نیست.

مدیرعامل گروه بهمن ادامه داد: نگاه با بخش خصوصی تعاملی نیست. در خصوص گروه بهمن نهاد‌های زیربط نگاه تقابلی دارند.

الهی شکیب خاطرنشان کرد: استاندارد‌های کشور تنها روی کاغذ در حد جهانی است و در عملیات فاصله داریم.
وی ادامه داد: گروه بهمن الگوی موفق خصوصی‌سازی بوده و نه تنها در دوران رکود کاهش نیرو نداشتیم بلکه با توسعه نیرو و تولید مواجه شدیم.

امروز؛ رونمایی از شیلر در بهمن دیزل

در ادامه، محمد محمدی مدیرعامل شرکت بهمن دیزل در این مراسم اظهار کرد: شیلر ثمره استقامت بود. با حضور سهامدار جدید، سال ۹۶ نمونه اولیه این خودرو طراحی شد که ۱۴۸ دستگاه از این محصول در سال جاری به متقاضیان عرضه خواهد شد.

وی بیان کرد: تولید در سال جاری ۲۹۸ درصد رشد خواهد داشت و در سال ۹۹ نیز ۸۰ درصد محصولات شیلر و فقط ۲۰ درصد محصولات ایسوزو خواهد بود.

مدیرعامل شرکت بهمن دیزل درخصوص افزایش تولید این شرکت توضیح داد: در ۳ زمینه افزایش تولید داریم؛ در سال آینده دو محصول جدید وارد چرخه تولید خواهد شد؛ MB۳ و محصول دیگر TB۸.

محمدی همچنین از اضافه شدن دو محصول دیگر در سال ۱۴۰۰ به سبد محصولات این شرکت خبر داد.

وی تاکید کرد: کیفیت محصولات بهمن دیزل ۳ و ۴ ستاره هستند و در سال آینده بالاتر خواهد رفت.
مدیرعامل شرکت بهمن دیزل گفت: با کشور عراق در حال مذاکره هستیم و در سال آینده ان‌شاالله محصولات بهمن دیزل را به این کشور صادر خواهیم کرد.

مدیرعامل بهمن دیزل با اشاره به توسعه کاربری سازی در این شرکت بیان کرد: کاربرسازی بر‌ای محصولات شهری، ایزوله و سرمایشی و فلزی و خاص توسعه می‌یابد و امروز یک خودروی آتش نشانی در این زمینه رونمایی می‌شود. همچنین برخی از شرکت‌ها که تولید کننده شاسی نیستند و صرفا کاربری ساز هستند با تغییراتی که در شاسی ایجاد می‌کنند، می‌تواند زمینه ساز بروز حوادث در جاده‌ها شود که در بهمن دیزل به دلیل ساخت شاسی‌ها توسط این شرکت، این اصل به طور کامل رعایت می‌شود.

محمدی درخصوص مزایای طراحی و ساخت کاربری‌های بهمن دیزل توضیح داد: به طور کلی در ساخت همه کاربری‌های بهمن دیزل استقرارصحیح اتاق بار بر روی کامیونت، عایق زیر اتاق بار، استفاده ازمواد اولیه استاندارد مرغوب، PT و آستر ED، استفاده از چراغ‌ها و شبرنگ‌های E-MARK دار مورد توجه قرار می‌گیرد که ساخت اتاق بار آتش نشانی با ظرفیت‌های مختلف برای کامیون ۶ تن، ۸.۴ تن و ۱۸ تن به سبد محصولات کاربری این شرکت اضافه شده است.

در ادامه‌ی این مراسم از کاربری آتش نشانی بهمن دیزل توسط استاندار قزوین، مسئولین وزارت صمت و اصحاب رسانه رونمایی شد و همچنین مقامات از خطوط تولید و سایت ۲ بهمن دیزل بازدید کردند.

 

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر