بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
"ملت" به شایعات افزایش‌سرمایه واکنش نشان داد؛

بدون اجازه سهامداران، خیر!

پیرو شایعاتی که درخصوص افزایش سرمایه "ملت" به گوش می‌رسید، این شرکت با اطلاع‌رسانی درخصوص این موضوع، شفاف‌سازی کرد.
کد خبر : ۲۰۸۹۶۴

بدون اجازه سهامداران، خیر!

به گزارش بورس‌نیوز، شرکت بیمه ملت با نماد "ملت" در خصوص شایعه‌ای که درخصوص افزایش‌سرمایه آن مطرح شد، واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، بازگشت به نامه واصله از سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر لزوم رعایت ماده ۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان (پیوست ۱) به استحضار می‌رساند این موارد از اختیارات سهامداران بوده و تا این تاریخ، برنامه‌ای در خصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها در دستور کار این شرکت قرار ندارد.

بدون اجازه سهامداران، خیر!

بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان افشا می‌شود.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
اخبار مرتبط
در پی شفاف سازی از این سیمانی؛
خبری خوش برای سهامداران "سبزوا"
سرمایه شرکت به ۶۰۰ میلیارد ریال می‌رسد
پیشنهاد افزایش سرمایه "دابور" به مجمع عمومی فوق العاده؛
سرمایه شرکت به ۶۰۰ میلیارد ریال می‌رسد
به منظور خروج از شمول ماده ۱۴۱ اصلاحی قانون تجارت مطرح شد؛
"غپیچک" و انتظار برای تایید افزایش‌سرمایه
رشد ۱۹۱ درصدی سرمایه
پیشنهاد افزایش سرمایه "ومعلم" از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها؛
رشد ۱۹۱ درصدی سرمایه "ومعلم"
ارسال نظر
captcha