بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
شرکت Worldline در تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ (۳ Feb ۲۰۲۰)، شرکت فرانسوی Ingenico به عنوان یکی از غول‌های صنعت پرداخت اروپا و دنیا را به مبلغ ۷.۸ میلیارد یورو خرید.
کد خبر : ۲۰۸۹۶۸

شرکت وردلاین برند اینجنیکو، غول صنعت پرداخت اروپا را خرید!

به گزارش بورس نیوز، شرکت Worldline در تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ (۳ Feb ۲۰۲۰)، شرکت فرانسوی Ingenico به عنوان یکی از غول‌های صنعت پرداخت اروپا و دنیا را به مبلغ ۷.۸ میلیارد یورو خرید تا بتواند به یکی از چهار شرکت برتر صنعت پرداخت در جهان تبدیل شود و گوی سبقت را از رقبایی نظیر شرکت‌های VISA و Master Card برباید.

به گزارش رویترز، شرکت Worldline که خود از شرکت فرانسوی، فناوری اطلاعات آتوس (ATOS.PA) متولد شده در راستای تلاش برای ایجاد سهم خود از معاملات دیجیتال و پرداخت الکترونیک در بازار‌های آتی دست به این اقدام زده است. لازم به ذکر است که این شرکت در سال میلادی گذشته نیز موجی از ادغام و جمع آوری شرکت‌ها را در بین رقبای ایالات متحده انجام داده است.

شرکت Worldline دارای محصولات کاملی از سخت‌افزار‌ها و نرم‌افزار‌ها در حوزه پرداخت بوده که مهمترین آن ترمینال‌های با قابلیت پرداخت الکترونیک یکپارچه (سلف سرویس)، با نام تجاری Valina است. این محصول با ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دیده شده کاربرد‌های زیادی در ارائه خدمات پرداخت در حوزه‌های مختلف از جمله جایگاه‌های سوخت و همچنین تجهیز خدمات سلف سرویس در بخش‌های مختلف را داراست. شرکت Worldline در سال مالی گذشته توانسته با عقد قراردادی چشم‌گیر و قابل توجه، تجهیز خدمات سلف سرویس در کشور سوئد را از آن خود کند. رشد روزافزون کاربری و تقاضای ترمینال Valina در حال حاضر به گونه‌ای ست که مدیر عامل مجموعه، آقای گراپینت آینده شرکت Wordline را از آن Valina می‌داند.

همچنین تجهیز خدمات سلف سرویس در بخش‌های مختلف را داراست. شرکت Worldline  در سال مالی گذشته توانسته با عقد قراردادی چشم‌گیر و قابل توجه، تجهیز خدمات سلف سرویس در کشور سوئد را از آن خود کند. رشد روزافزون کاربری و تقاضای ترمینال Valina در حال حاضر بگونه‌ایست که مدیر عامل مجموعه، آقای گراپینت آینده شرکت Wordline  را از آن Valina می‌داند.

شرکت وردلاین برند اینجنیکو، غول صنعت پرداخت اروپا را خرید!


ژیل گراپینت، رئیس اجرایی Worldline، به خبرنگاران گفت: "ما احتمالاً شاهد تحکیم و ثبات بیشتر خواهیم بود"، و تصاحب و مالکیت شرکت Ingenico ارزش سهام ضمنی ۷.۸ میلیارد یورو را به شرکت ما اعطا می‌کند و بلافاصله درآمد جهانی ما را به ازای هر سهم افزایش می‌دهد، بر اساس پیش‌بینی ما تا سال ۲۰۲۴، این رقم به ارزش تقریبی ۲۵۰ میلیون یورو خواهد رسید.

منبع: ویرلن

اشتراک گذاری :
ارسال نظر