بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
پای تابلوی معاملات؛

پالایش تقاضا در "شتران"

شتاب سهامداران برای خرید سهم این روزها شاخص را به ارقام چشم‌نواز و البته تعجب‌وار رسانده و ظاهرا سقفی برای آن وجود ندارد. رشد سهام بانکی در این فرایند طی چند روز اخیر بسیار اثرگذار بوده است.
کد خبر : ۲۰۹۱۳۷

پالایش تقاضا در

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، گویا شاخص کل قصد کوتاه آمدن ندارد و پرقدرت مقاومت ذهنی ۴۵۰ هزار واحد را نیز رد کرد و در همان ابتدا با رشد بیش از ۱۰ هزار واحدی تا سطح ۴۵۶ هزار واحد صعود کرد اما؛ در حال حاضر شاهد افزایش عرضه‌ها در سطح بازار هستیم و بسیاری از سهم‌های شاخص ساز صف خرید خود را عرضه کردند. از همین رو، رشد شاخص کل در معاملات امروز هم اکنون حدود ۸۰۰۰ واحد است.

ارزش معاملات از ۵۰۰۰ میلیارد ریال عبور کرده و جولان نقدینگی را به خوبی به معرض نمایش گذاشته شده است.

پالایش تقاضا در

در معاملات امروز بازار سهام، حقوقی‌ها نماد‌های بانکی «وبصادر»، «وبملت» و «وبصادر» را در تیررس خرید خود قرار داده و با خرید‌های سنگین سعی در حمایت از این سهم‌ها دارند. 

پالایش تقاضا در

از طرف دیگر، حقوقی‌ها در معاملات در سهم‌های «وتجارت» بیشترین برآیند خروج را رسم کردند و میل به فروش بالایی از خود در دیگر سهم‌ها همچون «بجهرم» و «پترول» از خود نشان دادند.

پالایش تقاضا در

پرعرضه‌ترین نماد امروز بازار سرمایه به ترتیب مربوط به نماد‌های «خساپا»، «وآوا» و «خزامیا» است. «وآوا» که به عنوان سوپر حباب بازار سرمایه شناخته می‌شود، بالغ بر ۵۴ میلیون صف فروش دارد.

پالایش تقاضا در

همچنین باید اشاره داشت که تقاضای مطلوبی در معاملات نماد «وپارس» مشاهده می‌شود. پس از این سهم، «شتران» و «وآیند» جای گرفته‌اند.

پالایش تقاضا در

اشتراک گذاری :
ارسال نظر