بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح شد:

اوضاع مساعد «ثپردیس» با بازدهی ۴۸۷ درصدی!

شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس اخیرا اقدام به پیش فروش برخی پروژه‌ها (ارکیده) کرده که بسیار مورد استقبال واقع شد و به سرعت به فروش رسید؛ با این شرایط، اوضاع شرکت مساعد ارزیابی می‌شود.
کد خبر : ۲۰۹۳۹۰

اوضاع مساعد سهمی با بازدهی ۴۸۷ درصدی!

به گزارش بورس نیوز سهم ساختمانی ها از پربازده ترین سهم های سال جاری و خصوصا یک ماه اخیر بوده است.

وجیه سرمایه گذاران این است که بازار مسکن احتمالا در ماه های آینده، افزایش قیمت تجربه خواهد کرد و حتی در صورت ورود بازار سرمایه به فاز اصلاحی، سهم شرکت های ساختمانی به سبب افزایش قیمت احتمالی املاک، پتانسیل رشد دارد.

«ثپردیس» در سال جاری بازدهی ۴۸۷ درصدی برای سهامداران خود به ارمغان آورده و در دی ماه هم فروش خوبی داشته است. قرار است ۷ پروژه این شرکت تا پایان سال جاری به بهره برداری برسند و استارت احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی هم زده شده یا به زودی می شود.

بهزاد بهشتی مدیر فروش شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس در گفت‌وگو با بورس‌نیوز در این خصوص بیان کرد: به نظر می‌رسد حتی در صورت رکود بازارسرمایه، بازار مسکن پتانسیل جذب نقدینگی و رونق ندارد اما؛ قیمت املاک حتما افزایش خواهد داشت و بازار مسکن در حقیقت رکود تورمی را پشت سر می‌گذارد.

وی افزود: دلیل افزایش قیمت املاک، افزایش قیمت نهاده های ساختمانی و رشد بهای تمام شده ساختمان است. این افزایش بهای تمام شده، در نهایت قیمت املاک را تحت تاثیر قرار خواهد داد. افزایش نرخ آهن آلات، حقوق و دستمزد و سایر مصالح ساختمانی، مشهود است.

این فعال بازار مسکن در ادامه گفت: در حال حاضر سرمایه گذاری در بازار مسکن، بسیار کم ریسک است و توجیه خریداران سهم ساختمانی ها هم منطقی است؛ شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس اخیرا اقدام به پیش فروش برخی پروژه ها (ارکیده) کرده که بسیار مورد استقبال واقع شد و به سرعت به فروش رسید. با این شرایط، اوضاع شرکت مساعد ارزیابی می شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر