بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴
امروزه سفر کردن، رکن جداناشدنی زندگی انسان هاست. خواه این سفر با خرید بلیط هواپیما آغاز شود یا این که قطار و یا هر وسیله دیگری باعث این جا به جایی باشند، باید پایه‌های آغاز آن را به درستی بنا نهاد. در واقع باید با انتخاب درست، شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری را انتخاب کرد که در ارائه خدماتشان بی اغراق بهترین باشند تا شما برای هر قسمت از سفرتان، خیالتان جمع باشد.
کد خبر : ۲۰۹۵۵۴

به گزارش بورس نیوز، امروز در این مقاله می‌خواهیم تا ببینیم که یک شرکت مسافرتی که اقدام به ارائه خدمات گردشگری هم می‌نماید، باید چه خصوصیاتی داشته باشد و یک مسافر چگونه باید این مشخصات را تشخیص دهد. با ما همراه باشید.

بهترین شرکت‌های مسافرتی و خدمات گردشگری را چگونه شناسایی کنیم؟

شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی چیست؟
شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی، سازمانی خصوصی است که زمینه ارائه هرگونه خدمات مسافرتی و گردشگری به صورت خرد و کلان به مشتریان خود اقدام می‌نماید. در ایران معمولا شرکت‌هایی با انتخاب این سطح از خدمات، نیاز به دریافت مجوز‌های لازم از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین از سازمان هواپیمایی کشوری و در برخی مواقع نیاز به دریافت مجوز از سازمان حج و زیارت دارند.
چنین شرکت‌هایی به واسطه روابطی که با نمایندگانی که در زمینه تامین خدمات مسافرتی همچون برگزاری تور مسافرتی، فروش بلیط هواپیمایی و فروش بلیط قطار، اخذ ویزای کشور‌های خارجی، رزرو هتل در سراسر جهان، انجام بیمه مسافرتی، اجاره خودرو در مقصد و در گاهی موارد، صدور گواهینامه رانندگی بین المللی دارند، اقدام به ارائه خدمات مسافرتی به اشکال مختلف می‌نمایند.
بهترین شرکت‌های خدمات گردشگری و مسافرتی چه ویژگی‌هایی دارند؟
تعریفی که در قسمت بالا ارائه کردیم، مبحثی عمومی و مشترک در بین تمامی شرکت‌های هواپیمایی و گردشگری است که همگی موظف اند تا برای وجاهت قانونی فعالیت خود، آن‌ها را کسب نمایند. ممکن است تا برای شما به عنوان یک مسافر این سوال پیش آمده باشد که از بین گزینه‌های مختلف و بسیار، چگونه بهترین انتخاب را برای دریافت خدمات مسافرتی داشته باشم؟ ما در ادامه این سوال را پاسخ خواهیم داد.
بهترین شرکت‌های خدمات گردشگری، سابقه بالایی دارند
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شرکت مسافرتی و خدمات گردشگری خوب این است که در زمینه ارائه خدمات در این صنعت از سابقه بسیار بالایی برخوردار باشد. تجربه یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها برای بهترین شدن است. خیلی از داشته ها، از درس‌هایی حاصل می‌شوند که بر اثر تجربه حاصل شده اند. بهتر که بگوییم، یک شرکت خوب گردشگری سرد و گرم‌های روزگار را در این کار به صورت حرفه‌ای دیده است و از آن اندوخته‌هایی را حاصل کرده که با استفاده از آن ها، بهترین خدمات را به مسافران و مشتریان خود ارائه می‌نماید. به همین خاطر همی می‌گوییم که بهترین شرکت‌های خدمات گردشگری، سابقه بالایی دارند.
بهترین شرکت‌های خدمات گردشگری، بالاترین سطح را در ارائه خدمات دارند
بسیار مهم است که در زمان خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی، رزرو هتل و یا هر خدمات مسافرتی دیگر جایی را انتخاب کنید که طرف قرارداد بهترین‌های این صنعت باشند. به طور مثال، هستند شرکت‌های هواپیمایی که با نزدیک به ۹۰۰ ایرلاین داخلی و خارجی و یا نزدیک به ۲۰۰ هزار هتل در سراسر جهان برای ارائه بهترین خدمات به مسافران و مراجعانش طرف حساب باشند.
بهترین شرکت‌های مسافرتی، بهترین خدمات آنلاین را ارائه می‌دهند
مشتریان شرکت‌های مسافرتی و گردشگری معتبر هیچ وقت در راه ارتباط و دریافت خدمات با این سازمان ها، محدودیت زمانی و مکانی ندارند و حق انتخاب دارند. خرید و رزرو آنلاین تمامی خدمات با صرف کمترین زمان ممکن، برخورداری از تخفیف‌های سیستمی و امکان برقراری ارتباط با کارشناسان، از جمله خدماتی هستند که بهترین شرکت‌های مسافرتی و گردشگری در اختیار مسافران خود قرار می‌دهند.
در بهترین شرکت‌های خدمات گردشگری، حقوق مشتری بر هر چیزی مقدم‌تر است
شرکت‌های خدمات گردشگری و مسافرتی معتبر و خوب، همیشه حق و حقوق مشتری را بر هر چیزی مقدم می‌انگارند و هیچگاه از کوچک‌ترین موردی در این زمینه به راحتی نمی‌گذرند. بهترین شرکت‌های خدمات گردشگری، اصول اولیه خود را بر روی مشتری مداری حرفه‌ای بنا می‌گذارند و به هیچ وجه از اصول خود در این زمینه نمی‌گذرند.
بهترین شرکت‌های خدمات گردشگری، همیشه با بهترین‌ها کار می‌کنند
برای فعالیت موفق در سطح کلان همیشه باید با بهترین‌ها کار کرد. بهترین شرکت‌های خدمات گردشگری از این قانون به خوبی خبر دارند و همیشه با حرفه ای‌ترین و با تجربه‌ترین افراد فعال در این حوزه کار می‌کنند. اینگونه شرکت‌ها دانش بنیان هستند و با آموزش مستمر، برگزاری کلاس‌های مختلف و بهره بردن از به روزترین سیستم‌ها همیش خودشان را در جمع بهترین‌ها نگه می‌دارند.

بهترین شرکت‌های مسافرتی و خدمات گردشگری را چگونه شناسایی کنیم؟

پشتیبانی مستمر، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین شرکت‌های مسافرتی
یکی از بهترین راه‌هایی که می‌تواند به شما در انتخاب شرکت هواپیمایی و گردشگری برای خرید و دریافت خدمات مسافرتی کمک کند این است که آیا گزینه مورد نظر شما، در هنگام سفر پاسخگوی نیاز‌ها و سوالات شما هست یا نه؟ یکی از مهم‌ترین خصوصیات شرکت‌های مسافرتی خوب این است که آن‌ها به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته و حتی در ایام تعطیل چه از طریق آنلاین و چه از طریق تماس تلفنی، پشتیبان و پاسخگوی سوالات شما هستند.
در این مطلب، مهم‌ترین خصوصیاتی که برای شناخت بهترین شرکت‌های مسافرتی و گردشگری باید بهره ببرید را برایتان مورد بررسی قرار دادیم. اگر قصد سفر دارید و به دنبال بهترین شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری می‌گردید، این مقاله را به کار ببندید تا بتوانید بهترین خدمات را دریافت کنید و سفری خوب و مطمئن داشته باشید.

منبع: eligasht.com
اطلاعات تماس الی گشت:
تلفن: ۰۲۱۸۵۴۰
ایمیل: info@eligasht.com
آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه ۲۳، پلاک ۷

اشتراک گذاری :
ارسال نظر