بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
۴۰۰هزارمين محصول سايپا در سال ۹۸ تحویل مشتری شد از مشتریان سایپا به دلیل تاخیر ناخواسته در تحویل خودروها عذرخواهی می‌کنیم و تلاش برای ارتقاء کیفیت و افزایش تولید، کوچکترین وظیفه خودروسازان است.
کد خبر : ۲۰۹۵۶۴

۴۰۰هزارمين محصول سايپا در سال ۹۸ تحویل مشتری شد

به گزارش بورس نیوز، گروه خودروسازی سایپا که از ابتدای سال جاری افزایش تولید و تسریع در تحویل خودرو‌های مشتریان را در دستور کار خود قرار داده بود، موفق شد ۴۰۰هزارمین محصول خود در سال ۹۸ را تحویل مشتری دهد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه مراسم تحویل ۴۰۰هزارمین محصول سایپا در سال ۹۸ گفت: امروز توانستیم با تلاش و همت مجموعه همکارانم در گروه سایپا، ۴۰۰هزارمین خودرو را تحویل مشتری دهیم که این امر نشان می‌دهد ادعای عدم تحویل یا تحویل قطره چکانی خودرو توسط خودروسازان به بازار نادرست، ناآگاهانه و کذب است.

سلیمانی در ادامه با اشاره به فراهم آمدن امکان تولید حدود ۳هزار دستگاه از محصولات خانواده رنو در پارس خودرو افزود: ترخیص این قطعات از گمرک که از دوران قبل از تحریم مانده بود با تلاش و پیگیری فراوان صورت گرفت و با همکاری برخی قطعه‌سازان داخلی، پارس خودرو تولید تعداد محدودی از محصولات رنو را آغاز کرد تا پس از تولید، براساس عدالت، رعایت حق هر مشتری و اولویتِ ثبت‌نام در اختیار مشتریان قرار گیرد.

مدیرعامل گروه سایپا اظهار کرد: برای تامین انتظارات هموطنان و ایجاد تنوع در سبد محصولات، با برگزاری گردهمائی زنجیره تامین، هماهنگی‌های لازم برای آغاز تولید انبوه نخستین محصول پلتفرم SP۱۰۰ سایپا را فراهم آورده‌ایم تا از سال آینده وارد بازار شود.

سیدجواد سلیمانی با بیان اینکه صنعت خودروسازی در برخی مقاطع زمانی دچار کاستی‌ها و اشتباهاتی در انتخاب مسیر درست بوده وگرنه می‌توانست شرایط بهتری نسبت به وضعیت فعلی داشته باشد، افزود: علاوه بر برخی تصمیمات غیرصحیح که در درون صنعت اتخاذ شده، نگاه و رویکرد بیرونی به این صنعت نیز صحیح نبوده و این صنعت قربانی نگاه‌های مغرضانه، غیرکارشناسی و غیراقتصادی شده است.

سلیمانی افزود: آنچه صنعت خودرو بیش از هر چیز دیگری در حال و آینده به آن نیازمند است، اجرای صحیح و سریع سیاست‌ها و برنامه‌های اصلاحی در درون صنعت و حمایت هوشمندانه از سوی نهاد‌ها و دستگاه‌های مرتبط بیرونی است که می‌تواند روند رو به توسعه را در این حوزه تداوم بخشد.

وی افزود: در شرایطی که صنعت خودرو سخت‌ترین دوران خود از نظر محدودیت‌های بین‌المللی را تجربه می‌کند، می‌توان این تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرد و رویکرد‌های اصلاحی در صنعت خودرو را به گونه‌ای بنیان نهاد که با هر تهدید و تنگنای دیگری دچار بحران نشود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه گفت: مردم شریف ایران شایسته خودرو‌های بهتری از نظر کیفیت و امکانات هستند و تلاش برای ارتقاء کیفیت و افزایش تیراژ تولید کوچکترین وظیفه‌ای است که می‌توان برای خودروسازان متصور بود.

سلیمانی اضافه کرد: متاسفانه در گروه خودروسازی سایپا وارث بی‌تدبیری‌ها، مشکلات و معوقات فراوانی بوده‌ایم که اصلاح و حل آن‌ها نیازمند چندسال فعالیت مستمر بود، اما به لطف الهی در یکسال گذشته بخشی از این معضلات را حل کرده‌ایم و تلاش شبانه‌روزی برای رفع نقص‌ها و کمبود‌های باقیمانده را نیز ادامه می‌دهیم.

وی افزود: سایپا با اتخاذ رویکردی تحول‌گرایانه در حوزه توسعه محصول و طراحی خودرو‌های جدید و به روز، ۸ محصول جدید را در سه سال آینده روانه بازار می‌کند.

مدیرعامل گروه سایپا از مشتریان این گروه خودروسازی به دلیل تاخیر ناخواسته در تحویل برخی خودرو‌ها که به دلایل مشکلات باقی‌مانده از مدیریت‌های گذشته و شرایط تحریمی و اقتصادی موجود ایجاد شده، عذرخواهی کرد و با تشکر از صبوری و همراهی آن‌ها گفت: علاوه بر افزایش تولید و تحویل خودرو‌ها در ماه‌های اخیر، ایجاد تنوع در سبد محصولات و ارتقاء کیفیت خودرو‌ها را آغاز کرده‌ایم و به زودی شاهد نتایج مثبت آن برای مردم و مشتریان خواهیم بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
درپی برگزاری مزایده پارس خودرو؛

"خساپا" یکجا "خپارس" را خرید

درپی برگزاری مزایده پارس خودرو؛

"خساپا" یکجا "خپارس" را خرید

ارسال نظر