بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
کارگاه بررسی تغییرات رقابت‌ پذیری شرکت فولادخوزستان در سال‌های ۸۹ الی ۹۷ با دعوت از فرشید شکرخدایی و احسان جنتی متخصصان مرکز توسعه رقابت‌ پذیری ایران (مدرسان کارگاه) و با حضور مهران عباس‌زاده معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، مدیران ارشد حوزه‌های منابع انسانی، بهره برداری، خرید، فروش، برنامه‌ریزی و توسعه و مالی فولاد خوزستان برگزار شد.
کد خبر : ۲۰۹۶۱۳

کارگاه بررسی تغییرات رقابت‌ پذیری در سال‌های ۸۹ الی ۹۷ برگزار شد

به گزارش بورس نیوز، این کارگاه ۲۱ بهمن ماه ۹۸ در سالن جلسات طوبی۲ در فرهنگ سرای فولاد خوزستان انجام شد.
در ابتدای جلسه جعفر جنامی‌نیا مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی با خوش‌آمدگویی به حاضران اظهار داشت: کارگاه یادشده در راستای توسعه دانش مدیریتی مدیران و برای تحلیل جایگاه رقابت‌پذیری شرکت فولاد خوزستان در مقایسه با رقبای دیگر در صنعت فولاد برگزار می‌شود.

محسن شیری بابادی مدیر استراتژی و تعالی سازمانی فولاد خوزستان در تشریح برنامه برای حاضران اظهار داشت: در این کارگاه به معیار‌های رقابت‌پذیری و حوزه‌های مرتبط پرداخته می‌شود.

وی افزود: با توجه به شرایط محیطی کسب و کار نیاز مبرم به تمرکز بر مدیریت هزینه‌ها برای کاهش بهای تمام شده و افزایش کارایی و اثربخشی و سرانجام ارتقای سطح بهره‌وری سازمان وجود دارد.

شیری بابادی هدف از برگزاری چنین کارگاهی را یاری نمودن گروه حاضر برای درک عمیق‌تر وضعیت سازمان با تمرکز بر شاخص‌های رقابت پذیری در حوزه نیروی انسانی، تکنولوژی، مواد و منابع مصرفی، بهره‌وری فرآیندها، هزینه‌های فروش و مالی، وضعیت نقدینگی و بدهی‌ها، وضعیت اقتصادی و مقدار درآمد‌ها برشمرد.

مدیر استراتژی و تعالی سازمانی، سرفصل‌های کلی گزارش ارائه شده را در قالب، تعاریف و مفاهیم رقابت پذیری، بررسی وضعیت رقابت پذیری کشور و استان، بررسی عوامل موثر بر افزایش رقابت پذیری شرکت فولاد خوزستان، بررسی و تحلیل رقابت‌پذیری شرکت با محوریت ورودی‌ها و منابع، فرآیند‌ها و نتایج عملکردی برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: اطلاعات و نتایج به دست آمده از این جلسه به عنوان ورودی مناسب برای تحلیل‌های محیطی استراتژیک بوده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گفتنی است، در این کارگاه، بررسی عملکرد شرکت فولاد خوزستان در مدت ۸ سال گذشته و مقایسه با شرکت‌های هم گروه مورد بررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر