بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
معاونت سرمایه گذاری جسورانه گروه مالی فیروزه مطرح کرد:

"بورس" راه نرفته استارتاپ‌ها

شرکت‌های استارتاپی برای ورود به بورس ترس زیادی دارند اما؛ به نظر می‌رسد این یک راه نرفته بوده که با همت گروه بسیاری از فعالان حوزه این ترس مرتفع خواهد شد.
کد خبر : ۲۰۹۹۲۰
 
 
رادمان ربیعی، معاونت سرمایه گذاری جسورانه گروه مالی فیروزه به بورس‌نیوز گفت: گروه‌هایی که اقدام به تاسیس صندوق سرمایه گذاری جسورانه می‌کنند با استفاده از تخصص و پیشینه اقدام به عرضه عمومی این شرکت‌ها در بورس کرده تا فعالان خرد و کلان نیز از فرصت سرمایه گذاری در این شرکت‌ها استفاده کنند. 

وی ادامه داد: گروه مالی فیروزه نیز با بررسی حوزه، فرصت‌ها و شرایط سرمایه‌گذاری، ارتباط با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی اقدام به سرمایه‌گذاری در این حوزه کرده است. 

ربیعی تصریح کرد: با شرایط ذکر شده توانایی تخصیص منابع به شرکت‌های خوب ایرانی که نیازمند سرمایه برای رشد بودند و همچنین بازدهی برای سرمایه‌گذاران دیده شد.
 
 
ترس استارتاپ ها برای ورود به بورس
معاونت سرمایه‌گذاری جسورانه گروه مالی فیروزه در خصوص ترس زیاد استارتاپ‌ها برای ورود به بورس اظهار داشت: این یک راه نرفته بوده که نیاز به همت گروه بسیاری از فعالان این حوزه دارد؛ سازمان بورس، فرابورس و استارتاپ‌ها همگی همت کرده که این راه نرفته طی شده و ترس از تمام بخش‌های مرتفع شود.

ربیعی در خصوص جذابیت‌های رشد استارتاپ‌ها گفت: قابلیت رشد بالای این شرکت‌ها با ماهیت تکنولوژی محوری که در خود دارند بسیار بالا بوده و می‌توانند سهمی از بازار را بگیرند که پیش‌تر برای شرکت‌های سنتی امری دشوار بوده است.

معاونت سرمایه‌گذاری جسورانه گروه مالی فیروزه در پایان افزود: همتی همه جانبه لازم است که میزبان IPO‌های استارتاپی باشیم و این اطمینان وجود دارد که بعد از ورود اولین استارتاپ‌ها به بازار سرمایه دیگر شرکت‌ها نیز در صف ورود قرار گیرند.

 به گزارش بورس نیوز، آی پی او (IPO) به فرآیند عرضه سهام یک شرکت در بورس گفته می‌شود که مختص به شرکت‌هایی بوده که به بهره‌برداری رسیده و ثبات مالی و درآمدی دارند و اکنون برای توسعه و پیشرفت نیاز به جذب سرمایه دارند که بنابر مستندات قانونی سهام‌شان را در بورس عرضه می‌کنند. فرآیند عرضه شدن سهام یک شرکت در بورس اوراق بهادار قدری زمان‌بر است، زیرا باید بند‌های قانونی در آن‌ها رعایت شود.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیر تأمین مالی گروه مالی فیروزه در گفت‌وگو با بورس نیوزمطرح کرد: 

"زیان انباشته" «صفر و یک» پذیرش استارتاپ‌ها

هم بنیانگذار نوین هاب در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

ضرر استارتاپ‌ها از قوانین نامشخص شبکه‌های اجتماعی

بنیانگذار بینج‌بار در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

"سرمایه‌گذاری" رکن اصلی بقای استارت‌آپی

گزارش بورس نیوز از یک پذیره نویسی:

"ونچر" رکورد زد

ارسال نظر