گاز این واحد پتروشیمی وصل شد؛
فاز ۲ "شپدیس" مجددا از امروز در مدار تولید
شرکت پتروشیمی پردیس از وصل شدن گاز برای شروع فعالیت ها خبر داد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت پتروشیمی پردیس از شروع مجدد فعالیت متوقف شده خبر داد.
بر این اساس، این شرکت اعلام کرد؛ به دلیل برودت هوا و افت شدید گاز و بنا به دستور شرکت ملی گاز مبنی بر کاهش و قطع مصرف خوراک گاز طبیعی کلیه واحدهای تولید این شرکت از مورخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۰ از مدار تولید خارج و مجدداً در پی گازرسانی در تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ فاز یک و ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ فاز دو و ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ فاز سه در مدار تولید قرار گرفت.
لازم به ذکر است، پیش بینی تولید جهت سال مالی ۱۳۹۹ بر مبنای ۳۳۰ روز تولید لحاظ شده و معادل ۳۵ روز توقفات غیر معمول و تعمیرات اساسی در نظر گرفته شده است.

گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
بورس نیوز گزارش میدهد:
برگزاری مجمع پتروشیمی پردیس بورس نیوز گزارش میدهد:
برگزاری مجمع پتروشیمی پردیس ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه