بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
رئیس‌جمهور از دو محصول جدید سایپا بازید کرد:

رونمایی از"کراس اوور" جدیدسایپا در آینده نزدیک

رئیس‌جمهور از دو محصول جدید گروه خودروسازی سایپا که براساس مگاپلت‌فرم ملی این گروه یعنی SP100 طراحی و ساخته شده، بازدید کرد.
کد خبر : ۲۱۰۴۳۸

رونمایی از

به گزارش بورس نیوز، حسن روحانی صبح امروز پس از پایان جلسه هیات دولت به همراه اسحاق جهانگیری معاون اول، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه سایپا و جمعی از وزرا و مقامات ارشد کشور از دو محصول جدید گروه خودروسازی سایپا در دو مدل سدان و کراس‌اوور (نیم‌شاسی) بازدید کرد.

براساس این گزارش، دو محصول سدان و کراس‌اوور (نیم‌شاسی) تولیدی گروه سایپا با اتکا به مگاپلت‌فرم کاملا ایرانی SP۱۰۰ طراحی شده‌اند و قرار است در سال ۱۳۹۹ به تولید انبوه رسیده و به بازار عرضه شوند.

مدل سدان این خودرو‌ها در چند تیپ مختلف و با بهره‌گیری از موتور توربوشارژ و سایر امکانات روز تولید خواهد شد.

مدل کراس‌اوور نیز که با استایل شکیل، به روز و در رده خودرو‌های مدرن طراحی شده در انتهای سال آینده و در چند تیپ با بهره‌گیری از استاندارد‌ها و امکانات روز جهانی عرضه خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا برنامه‌ریزی برای تولید انبوه مدل سدان SP۱۰۰ را آغاز کرده و قرار است در ماه‌های آتی این محصول به بازار عرضه شود.

همچنین این گروه قصد دارد به‌زودی از محصول کراس‌اوور (نیم‌شاسی) جدید خود که با تکیه بر توان و دانش جوانان ایرانی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی طراحی شده است، به طور رسمی رونمایی کند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فروش ۱۱ماهه شرکت به ۱۲۹ هزار میلیارد ریال رسید؛

رشد ۷۰درصدی مبالغ فروش در حساب "خساپا"

فروش ۱۱ماهه شرکت به ۱۲۹ هزار میلیارد ریال رسید؛

رشد ۷۰درصدی مبالغ فروش در حساب "خساپا"

ارسال نظر