بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر؛

غول وزارت رفاه سر خم می‌کند!

ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به غول‌هایی از نبش وزارت آزادی‌نشین که می‌خواهد هلدینگ‌ها را به دست سهامداران بسپارد تا وعده‌های پوچ پشت‌بادجه‌ای که بانک‌ها برای واگذاری می‌دهند.
کد خبر : ۲۱۰۴۴۸

غول وزارت رفاه سر خم می‌کند!

به گزارش بورس‌نیوز، درود بر روح خمینی کبیر امام روح‌الله «ره» که جمله گوهربار را خرج تمامی دوران کردند؛ "ملاک حال فعلی افراد است".

وقتی یکی از دلاوران نظامی در هنگام خدمت قسم جلاله می‌خورد که هیچگاه در انتخاباتی شرکت نخواهد کرد و به کرات اعلام می‌کرد "اگه روزی اسم من اومد برای نمایندگی بگید تف بر این آدم ملعون! " حال با سفره‌های رنگین مشغول جمع‌آوری رای در حوزه انتخابیه خودش است... " دلاور عزیز ما کسی را تف و لعنت نمی‌کنیم، چون عزت دست خداست، اما اگر به مجلس آمدید، ملت را مانند حرف‌های خود فراموش نکنید.

بورسی‌های جدید
شنیده شده که یکی از زیرمجموعه‌های غول هلدینگ وزارت رفاه در راه بورس بوده و در عقبه خود سه شرکت بزرگ را داشته که در انتظار تایید برای عرضه‌اولیه هستند، اما شنیده‌ها حاکی از آن بوده که حتی خود این غول نیز به‌زودی مسیر سعادت‌آباد را در پیش خواهد گرفت.

پوچی دیگر از بانک‌ها
گروه‌های بانکی بسیاری از بلوک‌های خود را اعلام واگذاری کرده‌اند و نکته جالب این هست که بسیاری از آن‌ها تاریخ این واگذاری را روز پایانی سال اعلام کرده‌اند؛ نمی‌توان به این واگذاری‌ها خوش‌بین بود و صرفا جهت رفع تکلیف بوده و نمی‌تواند اثری روی بازار بگذارد؛ همانند هر سال می‌توان گفت این نیز بگذرد و واگذاری‌ها تنها خواب‌وخیالی بیش نباشد.
گفته شده که بانک تجارت یک فروشگاه زنجیره‌ای و فولادساز؛ بانک ملی یک سرمایه‌گذار و داروساز را به مزایده گذاشته‌اند اما؛ سخنگوی راه‌پله‌های ما خبر آورده که این عرضه‌ها کاملا فرمالیته و نمادین بوده و قرار نیست اتفاقی بیفتد.

مالیات به وقت کمک دولت!
مشکلات صنایع پایین‌دست برای تامین بازار خود به‌گونه‌ای زیاد شده که حتی شایعاتی در گوش بازار پیچیده شده که بسیاری از فعالان بازار مانند ایزوگامی‌ها، پروفیلی‌ها و آلومینیومی‌ها به سمت بازار آزاد و البته معامله بدون فاکتور پیش می‌روند تا از گزند مالیات در این شرایط اقتصادی فرار کنند؛ این‌ها مدعی هستند که چرا دولت به ما کمک نمی‌کند و ما به دولت مالیات دهیم!

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت بورس تهران در گفت‌وگو با بورس‌نیوز خبر داد:

تمرکز بر یک هلدینگ با ۱۸۷شرکت

بورس‌نیوز بررسی کرد؛

صید بزرگ بورس در تور افتاد!

مدیرعامل واسپاری ارزش‌آفرین گلرنگ در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛

گلرنگ "روغن" بورس را به‌جوش می‌آورد

ساعت عصروپنج‌نیم عصر؛

آخرین "گریز مرد" سلسله اختلاسیون

ارسال نظر