بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
سودی ۵۰۱ ریالی به ازای هر سهم در حساب این شرکت نشست؛

رکورد شکنی "بترانس" در بهمن ماه

در گزارش‌های عملکرد شرکت در بهمن ماه، فروشی در حدود ۱۲۷۴ میلیارد ریال به ثبت رسیده که در مقایسه با درآمد ۹۷۲ میلیارد ریالی این شرکت در دی ماه عملکرد مطلوبی به نظر می‌رسد.
کد خبر : ۲۱۰۶۶۵

رکورد شکنی

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از انتشار گزارش ۹ماهه حسابرسی نشده شرکت ایران ترانسفو و اعلام سودی ۵۰۱ ریالی به ازای هر سهم در این مدت، گزارش عملکرد بهمن ماه خبر از رکوردشکنی این شرکت در مبالغ فروش دارد.

محصولات اصلی شرکت ایران ترانسفور، ترانسفورماتور‌های توزیع، فوق توزیع و قدرت بوده که با توجه به نوع محصول و واحد این محصولات که بر مبنای مگاولت آمپر بوده بررسی روند قیمتی این محصولات دشوار است. با این وجود شرایط شرکت در سال گذشته و احتمال بالای ادامه روند ناامیدکننده این شرکت در سال جاری از دغدغه‌های اصلی سهامدارانش خواهد بود.

در گزارش‌های عملکرد شرکت در بهمن ماه، فروشی در حدود ۱۲۷۴ میلیارد ریال به ثبت رسیده که در مقایسه با درآمد ۹۷۲ میلیارد ریالی این شرکت در دی ماه عملکرد مطلوبی به نظر می‌رسد. بنا بر توضیحات این گزارش، چنین فروش ماهیانه‌ای در تاریخ شرکت بی‌سابقه بوده و این مبلغ بالاترین مبالغ فروش شرکت در عرصه فعالیت‌های شرکت است.

رکورد شکنی

از جمله نکات نگران‌کننده این شرکت در سودآوری سال گذشته و همچنین ۹ ماهه نخست سال مالی جاری، سهم بالای درآمد‌های غیر عملیاتی ناشی از سود تسعیر ارز در صورت‌های مالی این شرکت بوده به طوری که بیش از ۱.۶۶۸ میلیارد ریال از کل سود خالص ۱.۸۷۸ میلیارد ریالی این شرکت در ۹ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۸، از محل سود تسعیر ارز بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نکته‌ای نگران‌کننده از این ترانسفوکار؛

عملکرد ضعیف بترانس و سایه نرخ سود تسعیر ارز

از سوی این شرکت برقی تکذیب شد؛

"بترانس" زنبیل را از صف عرصه‌اولیه برداشت

در پی تغییر سهامدار این شرکت برقی؛

سهامدار "بترانس"عوض شد

ارسال نظر