بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
شاخص‌کل پله ۴۹۷ واحد را پشت سر گذاشت؛

عزم شاخص برای فتح پنجمین ابرکانال

معاملات امروز بازارسرمایه بدون توجه به عواملی همچون کروناویروس و FATF رشد خود را به گونه‌ای آغاز کرده که حال سهامداران به‌جای کرونا، در تفکر رسیدن به مقاومت روانی ۵۰۰۰۰۰ واحدی هستند.
کد خبر : ۲۱۰۷۳۳

شاخص‌کل پله ۴۹۷ واحد را پشت سر گذاشت

به گزارش بورس‌نیوز، در روند معاملات امروز بازارسرمایه شاخص‌کل تمام مرز‌ها را پشت سرگذاشت و ۱۵۰۳۴ واحد رشد را به خود دید و گویا عزم خود را برای رسیدن به پنجمین ابرکانال جزم کرده است.

شاخص‌کل هم‌وزن نیز با رشد ۵۲۸۹ واحدی به ۱۶۲ هزار و ۵۰۲ واحدی رسیده است.

نماد‌هایی همچون "فولاد" با رشد ۷۹۰ واحدی، "پارس" با رشد ۶۳۹ واحدی، "فملی" با رشد ۶۳۸ واحدی، "تاپیکو" با رشد ۵۰۰ واحدی، "وغدیر" با ۴۷۶ رشد واحدی، "اخابر" با رشد ۴۶۱ واحدی، "رمپنا" با رشد ۴۴۹ واحدی جزو تاثیرگذار‌های امروز بازار هستند.

لازم به ذکر است که تاکنون یک میلیارد و ۹۲۶ هزار سهم در بیش از ۲۰۶ هزار دفعه معامله شده است.

ارزش معاملات بورس تهران تا این لحظه به یک هزار و ۲۶۸ میلیارد تومان رسیده و این در حالی است که ارزش نقدی معاملات امروز به یک هزار و ۲۱۱ میلیارد تومان بالغ می‌شود.

ساعت ۱۰ صبح

شاخص‌کل در ادامه رشد خود روند صعودی صبح را نداشته، اما این روند همچنان صعودی بوده و شاخص‌کل با رشد ۱۶ هزار و ۳۱۱ واحدی در پله ۴۹۸ قرار بگیرد تا خود را بیش از پیش به کانال ۵۰۰ هزار واحدی نزدیک کند.

عزم شاخص برای فتح پنجمین ابرکانال

شاخص‌کل هم‌وزن نیز با رشد ۵ هزار و ۸۲۶ توانسته به ارتفاع ۱۶۳ هزارواحدی دست یابد.

نماد‌هایی همچون "فولاد" با رشد ۷۷۹ واحدی، "پارس" با رشد ۶۳۹ واحدی، "فملی" با رشد ۶۳۰ واحدی، "تاپیکو" با رشد ۵۰۲ واحدی، "وغدیر" با ۴۷۷ رشد واحدی، "اخابر" با رشد ۴۶۶ واحدی، "رمپنا" با رشد ۴۴۶ واحدی جزو تاثیرگذار‌های امروز بازار هستند.

بیشترین ارزش معاملات امروز بازارسرمایه متعلق به نماد‌هایی همچون "فخوز" به ارزش ۴۶.۹ میلیارد تومان، "فاراک" به ارزش ۴۶ میلیارد تومان، "شکلر" به ارزش ۴۲.۲ میلیارد تومان، "خساپا" به ارزش ۴۱.۲ میلیارد تومان، "وتجارت" به ارزش ۳۵.۴ میلیارد تومان، "فولاد" به ارزش ۳۲.۴ میلیارد تومان، "پارند" به ارزش ۳۱.۱ میلیارد تومان است.



اشتراک گذاری :
ارسال نظر