بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

فروش یک میلیون بشکه ای نفت در روز ممکن نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در لایحه بودجه فروش یک میلیون بشکه نفت در روز در نظر گرفته شده و این در حالی است که در حال حاضر ما روزانه ۳۰۰ هزار بشکه به فروش می‌رسانیم.
کد خبر : ۲۱۰۹۲۰

فروش یک میلیون بشکه ای نفت در روز ممکن نیست

به گزارش بورس نیوز، شهروز برزگر کلشانی امروز در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در اخطاری مستند به بند‌هایی از قانون اساسی اظهار کرد: بودجه ۹۹ ایرادات زیادی دارد به عنوان مثال در بحث فروش اموال مبلغی حدود ۵۰ هزار میلیارد در نظر گرفته شده که در سال جاری ۱۰ هزار میلیارد تعیین شده بود که محقق نشد.

وی افزود: در لایحه بودجه فروش یک میلیون بشکه نفت در روز در نظر گرفته شده و این در حالی است که در حال حاضر ما روزانه ۳۰۰ هزار بشکه به فروش می‌رسانیم.

نماینده مردم سلماس در خانه ملت خاطرنشان کرد: مبلغ ۸۰ هزار میلیارد تومان بابت فروش اوراق مالی در نظر گرفته شده که جای تردید دارد، برای مالیات ۱۹۵ هزار میلیارد در نظر گرفته شده که واقع‌بینانه به نظر نمی‌رسد.

برزگر با بیان اینکه طبق نظر آقای نوبخت تنها ۸ درصد وابستگی به نفت در لایحه بودجه وجود دارد، تأکید کرد: ۲۰۰ هزار میلیارد کسری بودجه در لایحه بودجه ۹۹ دیده می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود تمام این ایرادات که مطرح شد، اما اگر مجلس نخواهد به کلیات لایحه رأی دهد به سمت خودتحریمی می‌رویم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر