بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱
کد خبر : ۲۱۱۳۶۱
نویسنده :
محمدرضا ستوده، طنزپرداز

 محمدرضا ستوده، طنزپرداز در یادداشتی نوشت:


وقتی تست کرونای محسن‌ هاشمی منفی اعلام شد، امید یک ملت ناامید شد. حس و حالم مث زمانی بود که در جام‌جهانی به اسپانیا گل زدیم و من از خوشحالی مثل خر در محوطه شهرک اکباتان می‌دویدم که یکباره گل مردود اعلام شد و در عرض چند ثانیه عین اسب ساکت شدم! اما این‌بار ماجرا دراماتیک‌تر از این حرف‌هاست. در حالی که با منفی اعلام شدن تست کرونای محسن‌ هاشمی، شادی و خوشحالی در اردوگاه مسوولان خیمه زده بود، خبر آمد که معاون وزیر بهداشت و محمود صادقی تست‌شان مثبت شده و این مسوولان هستند که حس و حال من را زمانی که گل ایران مردود اعلام شد دارند!

البته از بیماری کسی خوشحال نمی‌شویم، اما دوستان چوب بی‌تخصصی خودشان را می‌خورند. این وسط لذتی هم نصیب ما می‌شود! تا الان فقط ما چوب بی‌تخصصی‌شان را می‌خوردیم، حالا فرصتی دست داده که خودشان هم از وجود و حضور خودشان در عرصه قدرت فیض ببرند!

اجلاس مجلس خبرگان لغو شده اما تا لحظه نگارش این یادداشت مدارس اصفهان همچنان باز است. قم هم قرنطینه نشده. با این اوصاف امید ما به محمود صادقی است که با ویروس خود مجلس را پوشش دهد و از آقای حریرچی معاون وزیر بهداشت هم می‌خواهیم قوه مجریه را مورد عنایت قرار دهد. در قسمت‌های دیگر ارکان حاکمیت نیز هر کس مبتلا شده، یک گوشه کار را بگیرد و دیگران را بی‌نصیب نگذارد. یا همه با هم زنده می‌مانیم یا همه با هم می‌میریم. نمی‌شود ما در خیابان‌ها دنبال ماسک و الکل بگردیم و ماسک سی هزار تومانی بخریم اما برای نمایندگان‌مان در مجلس کیف مخصوص پیشگیری از کرونا ببرند. حالا کیف‌های ضدکرونایتان را بکنید توی کشوی میزتان زیرا کار از کار گذشته است!

ضمنا از شیوع کرونا در کشورهای دیگر مثل عمان، عراق، بحرین، ترکیه، کویت و… به شدت استقبال می‌کنم. زیرا نباید اینطور باشد که فقط ما از وجود مسوولان بی‌تدبیر زیان ببینیم. بابت حضور این عزیزان در پشت میزهایشان جهان باید تقاص پس دهد. به امید صدور کرونا به آمریکا و اروپا. آن کشورهایی که فرزندان مسوولان، اختلاسگران و دزدها را در خود پناه می‌دهند و با آنها تجارت می‌کنند الان باید کرونایش را هم تحویل بگیرند! 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر