بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
رشد نرخ‌ها در مازاد ارزش پرتفوی بورسی این خودرویی دیده شد؛

افزایش ۳هزار میلیارد ریالی پرتفوی بورسی "خبهمن"

مازاد پرتفوی بورسی شرکت در دی ماه معادل ۲۸ هزار ریال بوده که به این ترتیب شاهد افزایش بیش از ۳.۰۰۰ میلیارد ریالی مازاد ارزش پرتفوی بورسی شرکت در بهمن ماه بوده است.
کد خبر : ۲۱۱۳۸۲

افزایش ۳هزار میلیارد ریالی پرتفوی بورسی

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز؛ گروه بهمن بر اساس صورت پرتفوی منتهی به پایان بهمن ماه این شرکت، در بخش پرتفوی بورسی خود مازاد ارزش ۳۱ هزار و ۷۳۲ میلیارد ریالی را ثبت کرده است.

بهای تمام شده این پرتفوی معادل ۵ هزار و ۴۵۱ میلیارد ریال بوده و به این ترتیب و با توجه به سرمایه ۱۰ هزار میلیارد ریالی این شرکت، مازاد ارزش پرتفوی بورسی شرکت به ازای هر سهم معادل ۳.۱۷۳ ریال بوده است.

مازاد پرتفوی بورسی این خودرویی
لازم به ذکر است که مازاد پرتفوی بورسی شرکت در دی ماه معادل ۲۸ هزار ریال بوده که به این ترتیب شاهد افزایش بیش از ۳.۰۰۰ میلیارد ریالی مازاد ارزش پرتفوی بورسی شرکت در بهمن ماه و با توجه به رشد جالب توجه قیمت سهام شرکت‌ها در بازار سرمایه هستیم.

نگاهی به پرتفوی غیربورسی
بهای تمام شده پرتفوی غیربورسی شرکت بدون تغییر نسبت به ماه‌های قبل معادل ۵.۰۲۶ میلیارد ریال شده و از جمله شرکت‌های مهم زیر مجموعه غیربورسی گروه بهمن می‌توان به بهمن موتور با مالکیت ۱۰۰ درصدی، سیبا موتور با مالکیت ۲۵ درصدی و شرکت سرمایه‌گذاری کیامهستان با مالکیت ۱۰۰ درصدی اشاره کرد.

گروه بهمن در ماه گذشته خرید سهام جدید نداشته است و در بخش واگذاری سهام نیز شاهد شناسایی سود ۹.۷ میلیارد ریالی از محل واگذاری اوراق سرمایه‌گذاری صندوق با درآمد ثابت کیان هستیم.

از دیگر نکات مربوط به گروه بهمن می‌توان به آمار ارائه شده در خصوص شرکت سیبا موتور اشاره داشت و بر اساس آمار ارائه شده، این شرکت در بهمن‌ماه ۲۹ دستگاه کامیونت ۶ و ۸ تنی را به ارزش ۱۱۳ میلیارد ریال به فروش رسانده تا به این ترتیب جمع درآمد‌های عملیاتی این شرکت در سال جاری به بیش از یک هزار و ۶۷ میلیارد ریال برسد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر