سازمان بورس و اوراق بهادار ابلاغ کرد؛
کنکور برای سهامداران تازهوارد!
سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد که کدهای معاملاتی جدید پس از یک ماه از تاریخ صدور کد، قابلیت انجام معامله دارند.

به گزارش بورس نیوز، سازمان بورس و اوراق بهادار بخشنامه جدیدی به کلیه شرکتهای کارگزاری ابلاغ کرد.
بر این اساس، فرایند صدور کد معاملاتی برای مشتریان جدید در بازار سرمایه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد آن دسته از کدهای معاملاتی که پس از تاریخ ابلاغ این مصوبه برای اشخاص حقیقی صادر میشود پس از یک ماه از تاریخ صدور قادر به انجام معامله خواهند بود.

گزارش خطا
0 پسندیدم
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ساعت پنج و نیم عصر؛
دم خروس در گل مانده ها!
ساعت پنجونیم عصر؛
کلیدطلایی بر گردن سهامدار ساعت پنجونیم عصر؛
گربههای فربه حیاط خلوت دولت! ساعت پنجونیم عصر؛
ویترین را نشکنید!
ساعت پنج و نیم عصر؛
دم خروس در گل مانده ها!
ساعت پنجونیم عصر؛
کلیدطلایی بر گردن سهامدار ساعت پنجونیم عصر؛
گربههای فربه حیاط خلوت دولت! ساعت پنجونیم عصر؛
ویترین را نشکنید! ارسال نظر
نظرات بینندگان
رسما ریزش بورس رو با این تصمیمهای مغرضانشون کلید زدند ای کاش یکی هم بفکر حباب بازار مسکن بود که دایم داره بزرگتر میشه و95 درصد ملت ایران رو بدبختر میکنه ئو5 درصد مرفهین فیودالها مسولین نظام رو داره خوشبخت تر میکنه بابا بخدا ... هم توی این چند سال گذشته 10 برابر شده اونوقت فقط بورس شده خار چشم بعضیها اونم بورسی که رشدش هیچ چیزی از سفره های مردم کم نمیکنه حتی باعث میشه سفته بازی بازارهای دیگه کمتر بشه وچیز بیشتری از سفره مردم کم نشه لعنت به این نظام فودالی که همه چیز دران به نفع بازار مسکن وبی خانمان شدن مردم تمام میشه
پاسخ
سلام هسته معاملات توان جذب معاملات ملیونیذاندارد حالا هسته معاملات صد ملیون درروز را جه کسی راه میاندازذ این تروریستهای سازمان بورس ومسولس مانند دولت هند قوانین ضد مسلمانها اعمال میکند فردا اکردید اجان وجماقدار دم بورس هست تعجب نکنید مدیران بورس ایران شدهاند دولت هند شمشیر را ازرو بستن برای سهامداران ورونق بورس خدا لعنتشان کند وبه تیرغیب اعمال ضالمانهشان بهرساند امین
پاسخ
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه
