بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۷
به گزارش المیادین، متن بیانیه مرکز مستشاری ایران درباره تحولات ادلب به شرح زیر است:
کد خبر : ۲۱۱۵۷۴

به گزارش بورس‌نیوز، از صبح روز گذشته به نیروهایمان دستور دادیم نظامیان ترکیه را در ادلب هدف قرار ندهند تا جان آن‌ها حفظ شود. نیرو‌های ما نیز علی‌رغم اینکه آن‌ها را در تیررس داشتند، از هدف قرار دادنشان خودداری کردند، اما ارتش ترکیه همچنان به گلوله باران توپخانه‌ای مواضع و مراکز و پایگاه‌های ما ادامه می‌دهد.

مرکز مستشاری نظامی ایران در سوریه نظامیان ترکیه را دعوت به برخورد عقلانی بر اساس مصلحت ملت‌های سوریه و ترکیه می‌کند. باز هم تاکید می‌کنیم فرزندان ملت ترکیه در ارتش آن کشور در منطقه ادلب در تیررس نیرو‌های نظامی ما هستند و به راحتی می‌توانستیم انتقام بمباران مراکزمان را از آن‌ها بگیریم، اما در پاسخ به دستورات صادر شده از فرمانده‌هانمان خویشتن‌داری کرده ایم.

از آن‌ها دعوت می‌کنیم به فرماندهان و رهبران ترکیه برای حفظ آرامش و جلوگیری از ریخته شدن خون نظامیان ترکیه در خاک سوریه فشار وارد آورند.

اعلام می‌کنیم علی‌رغم شرایط بسیار سخت و طاقت فرسای به‌وجود آمده همچنان در کنار دولت و مردم و ارتش سوریه در میدان مبارزه با تروریسم تا آزادسازی و پاکسازی کامل خاک این کشور قرار داریم و همگان را به تفکر و درک خطرات بزرگی که ادامه دشمنی و حملات علیه سوریه به‌وجود می‌آورد، دعوت می‌کنیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر