این داروساز زمانبندی کرد؛
"دشیمی" یک گام به سمت پرداخت سود
شرکت داروسازی تهران شیمی زمان پرداخت سود به سهامداران را مشخص کرد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت داروسازی تهران شیمی برنامه زمانبندی پرداخت سود سهام نقدی به سهامداران را مشخص کرد.
بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، سهامداران از تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ لغایت ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ نسبت به دریافت سود اقدام کنند.

گزارش خطا
0 پسندیدم
برچسب ها :
اخبار مرتبط
مدیران عامل دارویی خبر دادند؛
امضای قرارداد تولید مشترک با سه کشور در «برکت»
نگاهی اجمالی به شرکت پخش هجرت در آستانه عرضه اولیه سهام این شرکت؛
قیمت غیرمنطقی عرضه اولیه سهام شرکت پخش هجرت
مدیران عامل دارویی خبر دادند؛
امضای قرارداد تولید مشترک با سه کشور در «برکت»
نگاهی اجمالی به شرکت پخش هجرت در آستانه عرضه اولیه سهام این شرکت؛
قیمت غیرمنطقی عرضه اولیه سهام شرکت پخش هجرت ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه