بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
خبر‌های خوب فخوز برای سهامداران از کوره‌های داغ آمد؛

"فخوز" در مدار سوددهی

اقبال گروه فلزات اساسی در بورس و جایگاه مناسب سهم‌های این گروه به لحاظ بنیادی و تکنیکی این گروه را در جایگاه گزینه‌های مناسب سرمایه گذاری قرار داده است.
کد خبر : ۲۱۱۸۷۴
 
فخوز در مدار سوددهی
 
 
به گزارش بورس نیوز، طی چند ماه اخیر توسط شرکت فولاد خوزستان اقداماتی، چون سرمایه گذاری‌های ۲۳ هزار میلیارد تومانی در جهت توسعه این کارخانه صورت گرفته است. 

علی محمدی، مدیرعامل فولاد خوزستان هدف از این سرمایه گذاری را اجرای طرح‌های فاز ۴ توسعه عنوان و اظهار کرد: تکمیل زنجیره فولاد یکی از اهداف اساسی شرکت بوده و یکی از این اهداف رفع نیاز میزان تولید کنونی کنسانتره و رساندن تولید از ۵/۲ میلیون تن به ۱۳ میلیون تن خواهد بود.

وی میزان تولید این شرکت تا پایان سال جاری را ۸/۳ میلیون تن عنوان کرد و افزود: میزان صادرات تا بهمن ماه جاری به یک میلیون و ۶۸۰ هزار تن می‌رسد.

مهدی مومن زاده، عضو هیات رئیسه فولاد خوزستان نیز ارزش سهم و سودآوری این شرکت در قالب سود مجمع را صعودی دانست و به بورس نیوز گفت: افزایش ارزش سهم شرکت فولاد خوزستان در بازار سرمایه و افزایش سودآوری این شرکت در قالب سود مجمع را می‌توان از خبر‌های خوب فخوز برای سهامداران طی سال آینده عنوان کرد.

وی همچنین ازتخصیص صندوق بازارگردانی برای سهام فولاد خبر داد و گفت: چتری حمایتی برای سهامدار در نظر گرفته شده تا حمایت‌های سهامدار عمده از سهامدار خرد پررنگ‌تر شود
اشتراک گذاری :
ارسال نظر