بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس خبر داد:

عرضه مجتمع پتروشیمی آریاساسول تا پایان سال

عرضه دو شرکت بسیار بزرگ، چون "تندگویان" و "آریاساسول " در بورس پاسخی مثبت به انتظار سهامدارانی است که سهامی خوب را طلب می‌کردند.
کد خبر : ۲۱۲۴۸۱
 
عرضه سهام شرکت‌های بزرگ، پاسخی به انتظار سهامداران
 
جعفر ربیعی مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در خصوص مسائل سازمان بورس به خبرنگار بورس نیوز گفت: حدود یک ماه گذشته استقبال بورس از شرکت‌های بزرگ و همچنین از عرضه سهام بهتر شد. 

وی ادامه داد: عرضه "شگویا" و همچنین عرضه مجتمع پتروشیمی آریاساسول تا پایان سال نشان دهنده عزمی است که مسئولین سازمان بورس و دو شرکت بورس و فرابورس برای این اتفاق از خود نشان دادند تا فرآیند عملیاتی شده و به مرحله اجرا برسد.
 
 
 

ربیعی در خصوص استقبال مردم از بازار سرمایه عنوان کرد: خوشبختانه این نگاه در بورس به وجود آمده که برای پاسخ به استقبال زیاد مردم بهترین راه عرضه سهام شرکت‌های بزرگ در بورس است.

وی ادامه داد: عرضه دو شرکت بسیار بزرگ، چون "تندگویان" و "آریاساسول " در بورس پاسخی مثبت به انتظار سهامدارانی است که سهامی خوب را طلب می‌کردند.

مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در پایان از زحمات مسئولین بورس که با پیگیری مداوم، بستر را برای عرضه دو شرکت "شگویا" و "آریاساسول" فراهم کردند، تشکر کرد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس عنوان کرد: 

خبری از تجدیدارزیابی مبین و فجر نیست

با مصوبه هیات مدیره جدید ‏:

جعفر ربیعی ابقا شد

ارسال نظر