بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
مدیرعامل پتروشیمی نوری عنوان کرد:‏

"نوری" مشکلی برای تامین خوراک ندارد

مدیرعامل پتروشیمی نوری با تاکید بر اینکه خوراک این پتروشیمی گاز نبوده و میعانات گازی است، اظهار داشت: نوری از ‏پتروشیمی‌هایی است که برای تامین خوراک هیچ مشکلی ندارد چرا که به یازده فاز پالایشگاهی در پارس جنوبی متصل است و ‏تن‌ها سه فاز خوراک این پتروشیمی را تامین می‌کند.
کد خبر : ۲۱۳۰۷۷
 
 
به گزارش بورس نیوز، تقی صانعی با اشاره به روند مثبت تولید و فروش پتروشیمی نوری گفت: تا امروز ‏بالای ۱۰۶درصد برنامه فعالیت صورت گرفته وبیش از ۹۶ درصد ظرفیت، تولید داشته ایم که این روند مثبت در حوزه تولید و سودآوری ادامه دار خواهد بود.

وی با اشاره به بهتر شدن روند تولید و سودآوری شرکت در سال جاری نسبت به سال قبل خاطر نشان کرد: درمدت مشابه سال گذشته، واحد تولید پارازایلین (از پرسودترین محصولات) در سرویس قرار نداشت، اما با روند ارتقا در سال جاری، طی ‏ ماه‌های اخیر با حداکثر تولید مواجه هستیم.

صانعی در ادامه درباره چشم انداز تامین خوراک این پتروشیمی، گفت: خوراک نوری گاز نیست بلکه میعانات گازی است، یعنی ‏وقتی شرکت گاز، گاز تولید می‌کند به همراه آن میعانات گازی هم تولید می‌شود، تولید گاز که نمی‌تواند متوقف شود، بنابراین ‏میعانات گازی همواره تولید می‌شود.

مدیرعامل پتروشیمی نوری خاطر نشان کرد: ما به ۱۱ فاز پالایشگاهی پارس جنوبی وصل هستیم، اما نیاز خوراک ما ۱۲۰هزار ‏بشکه در روز است که تولید تنها سه فاز پالایشگاهی پارس جنوبی است و نوری از جمله پتروشیمی‌هایی محسوب می‌شود که از ‏نظر تامین خوراک کوچکترین مشکلی ندارد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
باردیگر خط تیره مقابل فروش محصول پارازایلین ثبت شد؛

کاهش حدود ۷درصدی آرتوزایلین پتروشیمی نوری

باردیگر خط تیره مقابل فروش محصول پارازایلین ثبت شد؛

کاهش حدود ۷درصدی آرتوزایلین پتروشیمی نوری

ارسال نظر