بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
رئیس انجمن صنایع شوینده در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تشریح کرد:

"شوینده‌ها" و مبارزه با کرونا

بعد از کنترل و نابودی کرونا در کشور و پایان این وضعیت، به صادرات محصولات شوینده و ضدعفونی کننده هم خواهیم اندیشید.
کد خبر : ۲۱۳۱۵۴

وضعیت صنعت شوینده در مواجهه با کرونا

به گزارش بورس نیوز با شیوع کرونا ویروس در کشور، تقاضای محصولات شوینده و ضدعفونی کننده در کشورمان رشد چشمگیری داشته و شرکت های تولیدی، با تمام توان در حال تولید و عرضه محصولات به بازار هستند. این حجم از تقاضا تا کنون در کشور سابقه نداشته و به نظر می رسد شرکت های فعال در حوزه تولید محصولات ضدعفونی کننده و شوینده درآمدهای خوبی محقق خواهند کرد.

بختیار علم بیگی رئیس انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی ایران در گفت‌وگو با بورس‌نیوز در این خصوص بیان کرد: اگرچه شرکت های تولیدی فعال به جد در حال تولید و عرضه محصولات خود به بازار هستند؛ ولی رشد تقاضا در یک دوره یک ماهه را نمی توان به کل سال تعمیم داد. باید دید دوره درگیری با کرونا ویروس چقدر زمان خواهد برد. ضمن اینکه شرکت های تولیدکننده محصولات ضدعفونی کننده برای تامین الکل مورد نیاز مشکلاتی داشته اند و به تازگی الکل مورد نیاز خود را تامین کرده اند. بنابراین بخشی از درآمد فروش این شرکت ها در سال ۹۹ شناسایی خواهد شد.چدث

وی افزود: فعلا اولویت این صنعت تامین نیاز بازار داخلی است و پیش بینی می شود تا پایان ۳ ماهه اول سال ۹۹، هر چه تولید شود در بازار داخل عرضه گردد. البته پیش بینی می شود تقاضای داخلی در ماه های آینده منطقی تر شود‌. اما با توجه به تفاوت زمانی دوره های شیوع کرونا در کشورهای مختلف، بعد از کنترل و نابودی کرونا در کشور و پایان این وضعیت، به صادرات محصولات شوینده و ضدعفونی کننده هم خواهیم اندیشید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

مستعد ریزش!

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

کرونا، ترمز رشد هیجانی بورس

ارسال نظر