بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت:

جبران بخشی از ضرر مالی کارگران روزمزد با یارانه نقدی

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت:پرداخت یارانه نقدی تا حدودی می‌تواند ضرر مالی کارگران روزمزد را جبران کند و از آنجایی که در حال حاضر ایران تحت ظالمانه‌ترین تحریم‌ها قراردارد، توان مالی دولت نیز کاهش می یابد.
کد خبر : ۲۱۳۵۵۳
 
جبران بخشی از ضرر مالی کارگران روزمزد با یارانه نقدی
به گزارش بورس نیوز، حمیدرضا فولادگر در خصوص ضرورت حمایت از کارگان روزمزد در شرایط فعلی، اظهار کرد: کسب و کار‌های بسیاری تحت تاثیر ویروس کرونا  راکد شدند و کارگرانی که به صورت روزمزد فعالیت  می کردند بیکار شده و با مشکلات مالی زیادی مواجه شدند.
 
وی افزود: اگرچه دولت اقداماتی مانند در نظر گرفتن مهلت برای پرداخت تسهیلات، مالیات و ... به منظور حمایت از کسب وکار‌ها و مشاغل پس از شروع ویروس کرونا در نظر گرفته، اما کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی نیز برای بررسی مشکلات مربوط به این حوزه در شرایط فعلی وارد میدان شده و با برگزاری جلسات به دنبال راهکار مناسب است.
 
نماینده مردم اصفهان در خانه ملت ادامه داد: پرداخت یارانه نقدی تا حدودی می‌تواند ضرر مالی کارگران روزمزد را جبران کند و از آنجایی که در حال حاضر ایران تحت ظالمانه‌ترین تحریم‌ها قراردارد، توان مالی دولت نیز کاهش می یابد، اما باید با پیشنهادات جدید به دنبال حمایت بیشتر از مشاغل و فروشندگان بود، از سوی دیگر باید برنامه‌های پیش‌بینی شده دولت نیز به درستی اجرایی شود.
 
فولادگر گفت: مدیران بنگاه‌های اقتصادی، تولیدکنندگان، صنعتگران و بازرگانان نیز باید همزمان با شروع کرونا احساس مسئولیت جمعی داشته باشند. به طور مثال تغییر خطوط تولید برای تولید ماسک و الکل، واردات ملزومات مورد نیاز، استفاده از ظرفیت بنگاه‌های تولیدی برای کمک به بخش بهداشت و درمان و... از جمله اموری است که می‌تواند بسیاری از مشکلات پیش روی کشور را برطرف کند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر