بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

جهش تولید می‌تواند موجب اشتغالزایی شود

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: قوه قضاییه می‌تواند با برخورد با افراد سودجو که با فساد در حوزه واردات از رونق تولید جلوگیری کردند، زمینه رونق تولید را فراهم کند و جهش تولید می‌تواند موجب اشتغالزایی و ارتقا معیشت مردم شود.
کد خبر : ۲۱۳۵۵۹
جهش تولید می‌تواند موجب اشتغالزایی شود
به گزارش بورس نیوز، محمد حسینی با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال "جهش تولید"، اظهار کرد: نامگذاری سال ۹۹ همانند سال‌های گذشته درباره مسائل اقتصادی بوده و این امر نشان دهنده اولویت نخست کشور یعنی رونق اقتصاد در شرایط موجود است، اگرچه مقرر بود در سال گذشته کشور به سوی رونق تولید حرکت کند، اما مشکلات پیش‌رو مانع تحقق صددرصدی این هدف شد و اجرای سیاست‌های مربوط به رونق تولید اثرات چندانی بر بهبود معیشت مردم نداشت.
 
 
وی افزود: وابستگی به واردات مواد اولیه یکی از مسائل اصلی و مهم برای تحقق رونق تولید بوده که باید با زیرساخت‌های مناسب و رفع موانع تولید زمینه کسب و کار برای ارتقا تولید به وجود آید.
 
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: مجلس شورای اسلامی می‌تواند با اصلاح قوانین و به وجود آوردن زیرساخت‌های مناسب به سوی بهبود فضای کسب و کار پیش برود اما دولت نیز باید در پی کاهش موانع موجود باشد، زیرا در وضعیت موجود اگر فردی به دنبال ایجاد کسب و کار جدیدی باشد باید چندین ماه برای صدور مجوز تلاش کند.
 
حسینی گفت: قوه قضاییه می‌تواند با برخورد با افراد سودجو که با فساد در حوزه واردات از رونق تولید جلوگیری کردند، زمینه رونق تولید را فراهم کند و جهش تولید می‌تواند موجب اشتغالزایی و ارتقا معیشت مردم شود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر