بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:دولت یارانه گروه‌های آسیب پذیر را در شرایط شیوع کرونا افزایش دهد و با ارائه بسته‌های حمایتی نقدی و غیرنقدی و بُن‌ خرید زمینه فراهم شدن مایحتاج روزانه آن‌ها فراهم کند. 
کد خبر : ۲۱۳۵۶۰
افزایش یارانه قشر آسیب پذیر در شرایط شیوع کرونا توسط دولت
 
به گزارش بورس نیوز، عبدالله رضیان با اشاره به ضرورت حمایت از کارگان روزمزد در شرایط موجود، اظهار کرد: اگرچه شناسایی افرادی که همزمان با شیوع کرونا متحمل ضرر و زیان مالی شدند، کار ساده ای نیست، اما دولت می‌تواند در مرحله نخست به منظور حمایت از کسبه و فروشندگان از میزان دریافتی مالیات‌ها کم کند و مهلت زمانی مناسبی برای پرداخت اقساط آن‌ها در نظر گیرد.
 
وی افزود: در مرحله بعد می‌توان با تحویل بسته‌های حمایتی مانند پرداخت یارانه نقدی و مواد غذایی به افرادی که با مشکلات معیشتی مواجه شدند، کمک کرد.
 
نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در خانه ملت ادامه داد: شناسایی کارگران روزمزد و زنان سرپرست خانواده و کمک به آن‌ها از طریق سازمان‌های حمایتی مانند کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی یکی از ضروری ترین کارها بوده، زیرا باوجود اینکه پیش از شیوع کرونا به دلیل نرخ بالای تورم این افراد با مشکلات مالی بسیار روبرو بودند در شرایط فعلی وضعیت برای آن‌ها سخت‌تر شده است.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دولت یارانه گروه‌های آسیب پذیر را در شرایط شیوع کرونا افزایش دهد و با ارائه بسته‌های حمایتی نقدی و غیرنقدی و بُن‌ خرید زمینه فراهم شدن مایحتاج روزانه آن‌ها فراهم کند. 
اشتراک گذاری :
ارسال نظر