بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌گو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

رکودی به نفع بورس!

سرمایه‌گذاری در بازار ارز محدودیت‌های قانونی دارد و البته افراد نیز به دنبال حفظ ارزش پولشان هستند به همین دلیل بازار سرمایه را محلی برای سرمایه‌گذاری می‌دانند.
کد خبر : ۲۱۳۶۱۱

سعیده امیراحمدی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهم آشنا در گفت‌گو با بورس‌نیوز درخصوص علل رشد بازار سرمایه اظهار کرد: نمی‌توان رشد بازار را تنها از تک بعدی بررسی کرد چراکه قطعا عواملی وجود دارد که باعث رشد بورس شده و به هیچ عنوان نمی‌توان منکر ورود نقدینگی به بازار سرمایه شد اما؛ یکی از علل ورود این نقدینگی رکود سایر بازارهاست.

وی افزود: در بازار‌های مسکن، طلا، ارز و سپرده‌های بانکی رکودی به وجود آمده که باعث شده بازار سرمایه در رتبه اول قرار گیرد و ۱۰۰ درصد ارزندگی سهام در ورود نقدینگی تاثیرگذار است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهم آشنا درباره سرمایه‌گذاری در بازار ارز خاطرنشان کرد: از طرف دیگر سرمایه‌گذاری در بازار ارز محدودیت‌های قانونی دارد و البته افراد نیز به دنبال حفظ ارزش پولشان هستند به همین دلیل بازار سرمایه را محلی برای سرمایه‌گذاری می‌دانند و حاضرند ریسک‌های مرتبط بر این بازار را بپذیرند.

امیراحمدی گفت: از سوی دیگر سود سپرده‌های بانکی جذابیت ندارد و ارزش پول نیز حفظ نمی‌شود. باتوجه به نقدینگی که وارد بازار شده از همه سرمایه گذاران می‌خواهم که با دانش کافی نسبت به سرمایه گذاری اقدام کنند، از مشاوران سرمایه گذاری مشاوره بگیرند و یا در صندوق‌ها سرمایه گذاری کنند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس پولی و بانکی در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

سوداگران و دلالی از پایین نگه‌داشتن نرخ سود بانکی

کارشناس بازار‌سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

ورود بی‌سابقه نقدینگی و رشدی به کام بورس

کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

جریان پول به دنبال پیداکردن موقعیت سرمایه‌گذاری

افزایش حباب‌گونه قیمت سهام نیروگاه‌ها؛

باغبانی که باغچه خود را بیل نمی‌زند

ارسال نظر