بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
ذره‌بین بورس‌نیوز بر دیگر شرکت سرمایه‌گذاری افتاد؛

افزایش ۱۴۳میلیارد ریالی ارزش پرتفوی بورسی "وبیمه"

در بهمن‌ماه شاهد خرید ۳۸میلیارد ریال و ۱۲۰سهام شرکت‌های بورسی و همچنین واگذاری ۸۸میلیارد و ۵۹۱میلیون ریال از سهام پرتفوی این شرکت بوده‌ایم و سود ناشی از واگذاری سهام در بهمن‌ماه به مبلغ ۸میلیارد و ۲۳۱ میلیون ریال محقق شده است.
کد خبر : ۲۱۳۸۰۲

افزایش ۱۴۳میلیارد ریالی ارزش پرتفوی بورسی

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری صنعت بیمه بر اساس گزارش عملکرد ماهیانه خود، در پایان اسفندماه سال ۱۳۹۸، ارزش پرتفوی بورسی ۹۶۹میلیارد ریالی را ثبت کرده است.

این مبلغ در یک ماه اخیر بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال افزایش داشته و مازاد ارزش بازار پرتفوی بورسی شرکت نسبت به بهای تمام شده آن، معادل ۳۰۷میلیارد و ۵۲۹میلیون ریال بوده است.

در طی بهمن‌ماه شاهد خرید ۳۸میلیارد ریال و ۱۲۰سهام شرکت‌های بورسی و همچنین واگذاری ۸۸میلیارد و ۵۹۱میلیون ریال از سهام پرتفوی این شرکت بوده‌ایم. سود ناشی از واگذاری سهام در بهمن‌ماه به مبلغ ۸میلیارد و ۲۳۱ میلیون ریال محقق شده است.

همچنین بهای تمام شده پرتفوی غیربورسی این شرکت در پایان بهمن‌ماه به یک هزار و ۲۲۴ میلیارد ریال رسیده و این مبلغ نسبت به بهمن‌ماه در حدود ۷۰میلیارد ریال کاهش را نشان می‌دهد که به دلیل کاهش بخشی از سپرده‌های بانکی این شرکت بوده است؛ بخش عمده‌ی پرتفوی غیربورسی شرکت مربوط به املاک و مستغلات این شرکت به ارزش ۷۹۷میلیارد ریال است.

همچنین در بخش سود سهام، در اسفند ماه مبلغی شناسایی نشده و لازم به ذکر است که شرکت در حال حاضر افزایش سرمایه ۱.۲۵۰ میلیارد ریالی را در دستور کار خود قرار داده است و سرمایه شرکت با این افزایش به ۲.۰۰۰ میلیارد ریال خواهد رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش ۲۵۸ درصدی سودسازی در دوره یک‌ساله ثبت شد؛

۱۲۹ ریال سود هر سهم "وبیمه" در دوره ۹ ماهه

گزارش شرکت سرمایه‌گذاری صنعت بیمه بررسی شد؛

افزایش ۳۱۳ میلیارد ریالی ارزش پرتفوی بورسی "وبیمه"

کارشناس صنعت بیمه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

دو نقطه قوت صنعت بیمه در سال جاری

ارسال نظر