بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
فروش سالیانه شرکت به بیش از ۶۱هزار میلیارد ریال رسید؛

افزایش قابل توجه نرخ اسلب "هرمز"

مبلغ درآمد‌های عملیاتی کسب شده در اسفندماه به ۶هزار و ۳۰۴میلیارد ریال بالغ شد و جمع مبلغ فروش ۱۲ماهه شرکت به ۶۱هزار و ۱۰۶میلیارد ریال رسید.
کد خبر : ۲۱۴۱۴۴

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، فولاد هرمزگان جنوب در اسفندماه سال جاری عملکرد موفقی داشته و به فروش بیش از ۱۲۸ هزار تن انواع اسلب فولادی دست یافت.

به این ترتیب جمع فروش مقداری این شرکت در سال ۱۳۹۸ به بیش از یک میلیون و ۵۵۶ هزار تن رسید و این میزان فروش نسبت به سال ۱۳۹۷ افزایش ۱۳درصدی را نشان می‌دهد.

افزایش قابل توجه نرخ اسلب

مبلغ درآمد‌های عملیاتی کسب شده در اسفندماه به ۶هزار و ۳۰۴میلیارد ریال بالغ شد و جمع مبلغ فروش ۱۲ماهه شرکت به ۶۱هزار و ۱۰۶میلیارد ریال رسید.

مبلغ فروش سال ۱۳۹۷ شرکت ۳۷ هزار و ۳۶۱ میلیارد ریال بوده و به این ترتیب شاهد افزایش بیش از ۶۰درصدی درآمد‌های عملیاتی شرکت نسبت به سال ۱۳۹۷ هستیم.

در نمودار زیر روند تغییرات نرخ فروش اسلب این شرکت طی شش ماه اخیر ارائه شده است. همان گونه که در نمودار زیر نیز قابل مشاهده است شاهد ایجاد روند صعودی در نرخ فروش محصول این شرکت هستیم.

افزایش قابل توجه نرخ اسلب

نرخ فروش هر تن از این محصول با ۷ درصد افزایش نسبت به بهمن ماه به رقم جالب توجه ۴۹ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال رسیده است. میانگین نرخ فروش از ابتدای سال معادل ۳۹ میلیون و ۱۲۰ هزار ریال است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افت ۲ درصدی نرخ فروش اسلب فولاد هرمزگان در اردیبهشت ماه؛

تحقق درآمد عملیاتی ۸.۹۳۷ میلیارد ریالی در دو ماه نخست سال جاری

تولید و فروش بیش از ۱.۵تن محصول در سال جاری برنامه‌ریزی شد؛

ادامه روند افزایشی نرخ فروش اسب "هرمز"

عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

مداخله‌های دردسرساز، غده سرطانی بازار فولاد

ارسال نظر