بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
شرکت ایسکرا اتوالکتریک ایران از شرکت‌های زیر مجموعه‌ی کروز در زمینه تولید انواع دینام و استارت خودرو‌های سواری است که توانست در سال ۹۸ بیش از ۹۰ درصد از اجزای تشکیل دهنده این دو محصول را بومی سازی کند.
کد خبر : ۲۱۴۲۷۶

خودکفایی در تولید استارت و دینام، دستاورد ایسکرا در سال 98

به گزارش بورس نیوز،شرکت ایسکرا به عنوان یکی از مهمترین تامین کنندگان استارت و دینام خطوط تولید خودرو‌های داخلی، در سال‌های فعالیت خود موفق به اخذ گواهینامه‌های متعددی از جمله استانـدارد مدیریت کیفیت IATF۱۶۹۴۹:۲۰۱۶، ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ و... شده است. علاوه بر آن ایسکرا دارای تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته مطابق تکنولوژی‌های نوین می‌باشد که دارای گواهینامه‌های استاندارد بین المللی ۱۷۰۲۵ISO/IEC، آزمایشگاه همکار اداره استاندارد ملی ایران در آزمون‌های استارت و دینام خودرو و سختی سنجی فلزات و صلاحیت کالیبراسیون ابعادی و فشار است و در بین ۵۰۰ شرکت برتر کشور رتبه ۳۰۲ را داراست.
ایسکرا با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و دستگاه‌های پیشرفته و همچنین با کمک جوانان و مهندسان نخبه توانست در سال گذشته بیش از ۹۰ درصد از اجزای استارت و دینام خودرو را داخلی سازی کند.
این شرکت با کسب مجوز‌های لازم از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، عنوان شرکت دانش بنیان در زمینه طراحی استارت و دینام را به خود اختصاص داد و بدین ترتیب تنها شرکت در حوزه تولید این محصول برای خودرو‌های داخلی شناخته شده که طراحی انواع استارت و دینام را بومی سازی کرده است.
ایسکرا در سال گذشته با تامین استارت و دینام مورد نیاز خودروسازان و تحویل به موقع تعهدات خود تلاش کرد تا خودرویی در کف کارخانه نماند و بدین منظور شرکت مگاموتور سایپا طی مراسمی از این شرکت تقدیر به عمل آورد.
در کنار این دستاوردها، از جمله برنامه‌های آتی شرکت ایسکرا می‌توان به طراحی و ساخت انواع موتور‌های DC، مجموعه‌های مونتاژی وابسته از قبیل شیشه بالابر، برف پاک کن و ... و مشارکت در تولید قطعات خودروی برقی در آینده اشاره کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
طی ۱۱ ماهه سال ۹۸ رقم خورد؛

کاهش ۱۳.۷ درصدی تولید خودروی سواری

طی ۱۱ ماهه سال ۹۸ رقم خورد؛

کاهش ۱۳.۷ درصدی تولید خودروی سواری

ارسال نظر