بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
به گیرنده‌ها دست نزنید...

هسته اینبار در گلوی "بورس"

هسته اینبار در گلوی
بورس تعطیل نیست و اینبار هسته معاملات بورسی‌ها بوده که به استقبال تعطیلات رفته است.
کد خبر : ۲۱۴۴۵۴

هسته بورس در جاده چالوس!

به گزارش بورس‌نیوز، هسته بورس در آخرین روز معاملاتی این هفته به استقبال تعطیلات رفته و فعلا سفارشی را قبول نمی‌کند اما؛ با این وجود فرابورسی‌ها سنت‌شکنی کردند و اینبار در این اختلال سهمی ندارند.

با این حال باید اشاره کرد که بورس تعطیل نیست؛ هسته در حال رفع خستگی بوده و باید دید که پس از توجیهات متعددی که ارائه می‌شود از این پس باردیگر کار به میلی‌ثانیه و مشتریان خاص و ... می‌رسد یا خیر...

از سوی دیگر شنیده شده که مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران مطرح کرد که با توجه به اختلال به وجود آمده در سامانه معاملات، شروع سفارشگیری و معاملات در کلیه بازار‌های بورس اوراق بهادار تهران متعاقبا اعلام می‌گردد.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
جریان رانت سرخطی عرضه‌های اولیه چیست؟
مقامات مسئول در گفت‌وگو با بورس نیوز پاسخ دادند:
جریان رانت سرخطی عرضه‌های اولیه چیست؟
بورس نیوز بررسی کرد:
چهارفصل بورس...
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
فردوسی
Germany
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
باید درب این بورس با هسته و پوسته و مدیرانش را گل گرفت...
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
تو را خدا صدای مارا به مسئولان بورس برسانید ، به خدا این حق الناس هست ، شما هزینه ی آماده سازی زیرساخت را چندین برابر از مردم و سهامداران میگیرید ، و این رشد نقدینگی بازار سرمایه برای شما دو سر سود هست چه مردم ضرر کنند و چه سود ، تا کی با این مشکل باید رو به رو باشیم ؟ چرا هیچ حرکتی نمیکنید ؟ اگر نمیتوانید خوب کنار برید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
مفید تریدر هم خراب است فقط .....