بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
عدم وجود زیرساخت‌های لازم و کافی برای بازار سرمایه موجب اختلال در معاملات شده و نشان داده این بازار با این زیرساخت‌ها ظرفیت ورود نقدینگی سنگین را ندارد.
کد خبر : ۲۱۴۵۳۵

حقوقی‌ها پای بنیادی‌ها ایستادند

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز،  با وجود اختلال در سامانه معاملات و به تأخیر افتادن زمان انجام مبادلات سهام در بازار سرمایه، شاخص کل تاکنون با رشد ۱۳۰۰ واحدی همراه شده و خود را به کانال ۵۴۷ هزار واحد نزدیک کرده است. ارزش معاملات در حال حاضر بالغ بر ۷۴۰۰ میلیارد تومان است.

در معاملات امروز بازار سهام، حقوقی‌ها بانکی ها را در صدر لیست خرید خود قرار دادند و بر اساس آن، «ذوب» و «حفاری» را خریدار بودند و «وپاسار» را نیز در تیررس خرید خود قرار داده‌اند.

از طرف دیگر، حقوقی‌ها در معاملات «وبصادر» بیشترین برآیند خروج را رسم کردند. همچنین، میل به فروش بالایی از خود در دیگر سهم‌های «ومعادن» و «ثاخت» نشان دادند.

پرعرضه‌ترین نماد امروز بازار سرمایه «جهرم» است و نمادهای «وتجارت» و «وبصادر» دیگر نمادهایی هستند که عرضه های بالایی در آن ها رخ می‌دهد.

همچنین، تقاضای بالایی در نمادهای تازه عرضه شده «شگویا» شکل گرفته و پس از آن، سهام «اخابر» و «تملت» بیشترین میزان تقاضا را دارند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر