بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
میلیارد ریال بیمه‌نامه توسط این بیمه‌ای صادر شد؛

۴هزار میلیارد تومان حق بیمه صادرشده "ودی"

ترکیب سبد پرتفوی بیمه‌ای این شرکت عمدتا شامل بیمه‌های درمان بوده که سهم بالای ۹۳ درصدی از حق بیمه‌های صادره را به خود اختصاص داده است.
کد خبر : ۲۱۴۶۰۵

حق بیمه صادر شده در سال ۹۸ به بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال رسید

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت بیمه دی در بهمن ماه سال جاری و بر اساس گزارش‌های ماهیانه این شرکت، موفق به صدور ۹۳۸۷۹ میلیارد ریال بیمه نامه شده است.

به این ترتیب جمع حق بیمه صادره شرکت از ابتدای سال جاری و تا پایان اسفند ماه به ۴۰ هزار و ۵۰۶ میلیارد ریال رسیده که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش بیش از ۱۳ درصدی را نشان می‌دهد.

در بخش خسارت‌های پرداختی، در اسفند این شرکت مبلغ ۲ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده که جمع مبلغ خسارت پرداختی این شرکت تا پایان اسفند ماه و در دوره ۱۲ ماهه به بیش از ۲۲ هزار و ۲۵۶ میلیارد ریال رسیده و این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش ۶ درصدی را نشان می‌دهد.

به این ترتیب مابه التفاوت حق بیمه صادر شده شرکت نسبت به خسارت پرداختی آن در سال ۱۳۹۸ به ۱۸ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال رسیده که این مابه التفاوت در سال مالی گذشته از آن (سال ۱۳۹۷) معادل ۱۲ هزار و ۱۳۵ میلیارد ریال بوده است.

ترکیب سبد پرتفوی بیمه‌ای این شرکت عمدتا شامل بیمه‌های درمان بوده که سهم بالای ۹۳ درصدی از حق بیمه‌های صادره را به خود اختصاص داده است.

بیمه شخص ثالث با سهم ۳ درصدی، رتبه دوم پرتفوی بیمه‌ای این شرکت را به خود اختصاص داده است. با توجه به حاشیه سود مناسب بیمه‌های بخش درمان در مقایسه با برخی از رشته‌های بیمه‌ای دیگر از جمله شخص ثالث و ...، سودآوری شرکت در دوره‌های آتی و در صورت حفظ سهم بالای بیمه‌های بخش درمان افزایشی پیش بینی می‌شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
جذابیتی به نام افزایش سرمایه این شرکت بیمه‌ای؛

پرش ۱۲۶ درصدی ارزش بازار بیمه دی

واگذاری دومین بخش از اسناد خزانه؛

"دی" ۱۰میلیون ورقه برای تامین نقدینگی فروخت

سهم بالای بیمه درمان در ترکیب پرتفوی بیمه‌ای شرکت بررسی شد؛

صدور ۱.۰۷۹ میلیارد ریال بیمه‌نامه توسط "ودی"

ارسال نظر