بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴

بزرگترین بدهکاران به بانک مرکزی

کد خبر : ۲۱۴۷۱۴

 بانک ملت، صادرات و سرمایه، بزرگترین بدهکاران بانک مرکزی هستند.

 اطلاعات مربوط به ۲۳ بانک بر روی سامانه کدال نشان می‌دهد تا پایان سال ۱۳۹۷ این بانک‌ها بیش از ۲۳۰ هزار میلیارد تومان به بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی بدهکار هستند.

بیشترین رشد بدهی بانک‌ها متعلق به پست بانک ایران، بانک سینا و بانک سرمایه بوده، به طوری طی ۹ماهه ابتدایی سال ۱۳۹۸ بدهی این سه بانک به بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است.

بانک کارآفرین و اقتصادنوین نیز بیشترین کاهش بدهی به بانک مرکزی را داشته‌اند.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
اخبار مرتبط
این بانک اعلام کرد؛
"سمایه" و یک خبر منفی
از مازاد تجدید ارزیابی دارایی عملیاتی می‌شود؛
"وکار" و افزایش نقدینگی پشت باجه‌ها
تجربه شیرین کاهش هزینه سود سپرده
روند مثبت فزونی درآمد تسهیلات به هزینه سود
تجربه شیرین کاهش هزینه سود سپرده "وسینا"
آیا
درآمد‌های مشاع مهم‌ترین دلیل افزایش سودآوری؛
آیا "وسینا" به سودسازی می‌رسد
ارسال نظر
captcha