بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

خوش بینی برای بازار‌های جهانی

نفت تا مرحله ۲۰ دلار و نفت سنگین ایران تا ۱۲ دلار افت داشت اما؛ باز هم نفت و تا حدودی کامودیتی‌ها توانستند تارگت‌های از دست داده خود را پس بگیرند.
کد خبر : ۲۱۴۹۷۵
خوش بینی برای بازار‌های جهانی
 
 
علی مولایی مدیرعامل کارگزاری آریانوین در بررسی بازار‌های جهانی به بورس نیوز گفت: حمایت دولت آمریکا از مجموعا بازار و اقتصاد این کشور (در غالب بسته‌های حمایتی) باعث شد بخشی از شاخص بازار‌های مالی این کشور که از دست رفته بود مجددا احیا شود.
 
وی ادامه داد: لازم به ذکر است این بازار‌ها هنوز به تارگت (TARGET)‌های قبل نرسیده، اما همین بازگشت کوچک در بازارهایی، چون شرق آسیا و رشد آن‌ها موثر بود.

این کارشناس بازار سرمایه به محرک تاثیرگذار دیگری اشاره و اظهار داشت: با میاندوره آمریکا، توافقی در "اپک" و "اپک پلاس" حاصل شد مبنی بر اینکه روسیه، عربستان و مابقی عرضه ها، حجم تولید را کاهش داده تا متعاقبا از افت بیشتر قیمت نفت در مرحله اول جلوگیری شود.

وی افزود: در مرحله اول نفت تا مرحله ۲۰ دلار و نفت سنگین ایران تا ۱۲ دلار افت داشت اما؛ باز هم نفت و تا حدودی کامودیتی‌ها توانستند تارگت‌های از دست داده خود را پس بگیرند.

مولایی در پایان خاطر نشان کرد: شاهد لمس کانال ۳۴ دلار نفت نیز بودیم و همه عوامل دست به دست هم داده تا یک خوش بینی در بازار‌های جهانی ایجاد شود.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

گزارش‌های مثبت اجازه اصلاح طولانی را نمی‌دهد

دست خالی دولت از ارز؛

غیرنفتی‌ها کم آوردند

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد: 

استقبال "بورس" از دلار ۳۰ هزار تومانی

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

هجوم جریان نقدینگی شمشیری دولبه

ارسال نظر