بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
پایان سال با افزایش مجدد فروش این آلومینیوم‌ساز ثبت شد؛

افزایش نرخ‌های "فایرا" با چاشنی یک دغدغه

ثبت عملکرد نه چندان خیره‌کننده و کاهش نرخ‌های جهانی در روز‌های گذشته از جمله موارد قابل تامل صورت‌های مالی این شرکت در سال ۱۳۹۸ و سال مالی جاری است.
کد خبر : ۲۱۵۰۷۰

افزایش نرخ‌های

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، افزایش نرخ‌های فروش محصولات فلزی از جمله رویداد‌های قابل توجه سرمایه‌گذاران در سال۱۳۹۸ بود و البته شرکت آلومینیوم ایران نیز از این قاعده مستثنی نبود.

آنچه در گزارش‌های عملکرد ماهانه این شرکت به وضوح شاهد بودیم افزایش دنباله‌دار نرخ‌های فروش محصولات اصلی این شرکت اعم از شمش بیلت، شمش خالص، شمش آلیاژ و ... بوده که البته در اسفندماه نیز ادامه داشت.

افزایش نرخ‌های

با این حال افزایش نرخ‌های خرید آلومینا به عنوان اصلی‌ترین ماده اولیه در سال گذشته از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های سهامداران این گروه بود.

افزایش نرخ‌های

همانگونه که در جدول فوق نیز مشاهده می‌گردد، در عملکرد اسفندماه شرکت نیز همانند ماه پیش شاهد افزایش نرخ فروش شمش خالص آلومینیوم ایران در مقایسه با بهمن‌ماه می‌باشیم.

در مجموع کل مبالغ فروش شرکت در اسفندماه ۳.۸۱۶میلیارد ریال بوده که این مبلغ با توجه به ۳۸.۳۷۸میلیارد ریال فروش مجموع کل سال ۱۳۹۸، عملکردی مطلوب به نظر می‌رسد.

لازم به ذکر است ثبت عملکرد نه چندان خیره‌کننده و کاهش نرخ‌های جهانی در روز‌های گذشته از جمله موارد قابل تامل صورت‌های مالی این شرکت در سال ۱۳۹۸ و سال مالی جاری است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
این آلومینیوم ساز اعلام کرد؛

"فایرا" و ترکیب جدید هیات مدیره

در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید شد:

صادرات "آلومینیوم خام" نیازمند بازنگری شد

عدم نظارتی جدی از سوی وزارت صنعت بر نحوه نرخ‌گذاری؛

"فایرا" از قافله افزایش نرخ‌ها عقب نماند

ارسال نظر