بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
رئیس هیات مدیره استصنا در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

نگرانی غول تجهیزات نفتی از سال مالی ...

وضعیت موجود بر پروژه ها، جریان مالی و ارتباطی دولت و گردش تغییرات مملکت تاثیرگذاشته و نسبت به سالی که در آن هستیم خوشبین نبوده و به نظر می‌رسد سال اقتصادی خوبی در پیش نخواهیم داشت.
کد خبر : ۲۱۵۱۹۱
کاهش فروش نفت و عوارض ناشی از آن
 
سیروس تالاری رئیس هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران (استصنا) در خصوص مشکلات اخیر کشور به بورس نیوز گفت: مهمترین نکته برای انجمن ما عبور همراه با سلامتی مجموعه تولید کنندگان کشور از وضعیت بیماری موجود است.

وی ادامه داد: صرف نظر از وجود تحریم و سختی در فروش نفت، میزان فروش این محصول نیز قابل ملاحظه نبوده که این امر بر درآمد ارزی دولت نیز تاثیر گذاشته و آن را کاهش خواهد داد.

تالاری به بیماری کرونا اشاراتی داشت و عنوان کرد: با سخنان رئیس جمهور و اختصاص ۲۰ درصدی بودجه مملکت به رفع آسیب‌های احتمالی حادث شده از این بیماری، شاهد کاهش توان مادی کشور خواهیم بود.

وی افزود: از سویی دیگر بسیاری از پروژه‌ها به اجبار غیر فعال شده و اینکه چه زمان فعالان اقتصادی مجددا بدون احساس خطر قادر به حضور در محل فعالیت خود هستند نیز مشخص نیست.

رئیس هیئت مدیره "استصنا" خاطر نشان کرد: وضعیت موجود بر پروژه ها، جریان مالی و ارتباطی دولت و گردش تغییرات مملکت تاثیرگذاشته و نسبت به سالی که در آن هستیم خوشبین نبوده و به نظر می‌رسد سال اقتصادی خوبی در پیش نخواهیم داشت.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

تحلیل نامشخص بازار از واگذاری سهام دولت

مدیر بخش کالا و انرژی کارگزاری بانک دی در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

پلیمری‌ها و تاخیری که از افت نرخ نفت می‌گیرند!

ارسال نظر