بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
کد خبر : ۲۱۵۴۴۴


شبکه عصر پرداخت در سال ۹۹ اقدام به برگزاری سلسله جلسات تخصصی به صورت مجازی با حضور مدیران ارشد و صاحبنظران صنعت بانکداری و فناوری اطلاعات و مشارکت تعداد کثیری از خبرگان و کارشناسان این حوزه کرده است.
این جلسات با توجه به دسترسی آسان برای مخاطبان و شرایط کنونی که امکان جلسات حضوری را سلب کرده است، تاکنون با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه بوده است.
عصر پرداخت در چهارمین جلسه از این سلسله جلسات که در روزهای جمعه هر هفته راس ساعت ۱۱ برگزار می شود، بر روی موضوع مهمی دست گذاشته که همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک کشور بوده است.
در این میزگرد که با حمایت شرکت آسان پرداخت برگزار می شود، با موضوع “بازنگری مدل کسب و کار شبکه پرداخت” به سرفصل های مهمی از جمله مدل کارمزد، کیف پول الکترونیک و پرداخت مبتنی بر بارکد دوبعدی QR code و بسیاری دیگر از موضواعات مهم پیرامون آن پرداخته خواهد شد.
این میزگرد آنلاین با حضور آقایان داوود محمد بیگی مدیر اداره نظام های پرداخت، شهریار خلیلی مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت، احمد جعفری مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، ……………….. و چند مهمان دیگر برگزار خواهد شد. برای شرکت در این میزگرد آنلاین، می توانید از طریق اپلیکیشن castbox  با راهنمایی که در لینک زیر اشاره شده است، ما را به صورت آنلاین دنبال کنید.
 . https://bit.ly/2QSC4zO
گفتنی است، اولین گفت و گوی رسانه ای مهران محرمیان معاون فناوری های نوین بانک مرکزی، نیز هم اکنون در کانال عصر پرداخت در دسترس همگان قرار گرفته است.
یا از طریق لینک ذیل ما را راس ساعت ۱۱ قبل از ظهر به صورت زنده دنبال کنید.
https://castbox.fm/h5/live/share/17865972

اشتراک گذاری :
ارسال نظر