بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
در معاملات اولین روز کاری هفته جاری شاخص کل کانال ۶۰۰ هزار واحد را نیز فتح کرد و هر چند که در ابتدا شتاب عرضه بالا بود اما؛ در حال حاضر شاهد رشد تقاضا در بسیاری از نماد‌ها هستیم.
کد خبر : ۲۱۵۴۸۷

حقوقی‌ها پای بنیادی‌ها ایستادند

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شاخص کل بورس تهران امروز سقف ۶۰۰ هزار واحد را نیز شکست و با صعود به کانال ۶۰۹ هزار واحدی، رکورد جدیدی از خود به جای گذاشت. گام اول شاخص به نظر می‌رسد کانال ۶۲۰ هزار واحد و در گام بلند خود به سمت ۶۹۰ هزار واحد حرکت خواهد کرد. ارزش معاملات تا این لحظه بالغ بر ۵۳۰۰ میلیارد تومان است.

چوب فروش حقوقی‌ها بر سر پالایشی‌ها

در معاملات امروز بازار سهام، حقوقی‌ها همانند چند روز بانکی ها را در صدر لیست خرید خود قرار دادند و بر اساس آن، «وتجارت» و «ذوب» را خریدار بودند و برای چندمین روز پیاپی «بجهرم» را نیز در تیررس خرید خود قرار داده‌اند.

چوب فروش حقوقی‌ها بر سر پالایشی‌ها

از طرف دیگر، حقوقی‌ها در معاملات «پترول» بیشترین برآیند خروج را رسم کردند. همچنین، میل به فروش بالایی از خود در دیگر سهم‌های «شتران» و «شپنا» نشان دادند.

چوب فروش حقوقی‌ها بر سر پالایشی‌ها

پرعرضه‌ترین نماد امروز بازار سرمایه «ثاخت» است و نمادهای «تپکو» و «خپارس» دیگر نمادهایی هستند که عرضه های بالایی در آن ها رخ می‌دهد.

چوب فروش حقوقی‌ها بر سر پالایشی‌ها

همچنین، مانند چند روز اخیر سهم‌هایی پرتقاضای بازار تکراری هستند. هم اکنون تقاضای بالایی در نماد «صبا» که روز کاری گذشته عرضه اولیه شد، شکل گرفته و پس از آن، سهام «خکرمان» برای چندمین روز متوالی تقاضای بالایی در تابلوی معاملات خود می بیند و «شگویا» نیز همچنان بیشترین میزان تقاضا را دارد.

چوب فروش حقوقی‌ها بر سر پالایشی‌ها

 
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر